Svær at få til at sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. august 2014

Anonym trådstarter

Min datter på 9 mdr er pludselig svær at få til at sove og det gælder kun om aftenen. Om dagen er der ingen problemer men ligeså snart det bliver aften skriger hun helt vildt. Det tager 1 time før hun overgiver sig men nu er hun begyndt at vågne kl 12 om natten og så skal jeg igennem samme tur. 

Der er ikke varmt på hendes værelse, hun har ikke feber eller ondt i ørene. Det har stået på i 1 uge.

Har i været igennem samme tur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min datter på 9 mdr er pludselig svær at få til at sove og det gælder kun om aftenen. Om dagen er der ingen problemer men ligeså snart det bliver aften skriger hun helt vildt. Det tager 1 time før hun overgiver sig men nu er hun begyndt at vågne kl 12 om natten og så skal jeg igennem samme tur. 

Der er ikke varmt på hendes værelse, hun har ikke feber eller ondt i ørene. Det har stået på i 1 uge.

Kan kun sige JA. Det var en lang fase hun havde i den alder, hos os tog det bare altid 2 timer og så op 1-2 gange hver nat. Om dagen sov hun så snart hun ramte puden. Det var hårdt! Men det bliver bedre

Anmeld

3. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Alderen taget i betragtning, kunne det måske være separationsangst.

Min søn måtte sove med mig i vores seng fra 9-10 mdr. fordi han havde brug for trygheden, eller blev han dybt ulykkelig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.