Vi skal ha en....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
10 svar
11 synes godt om
2. august 2014

Cat93

Lille dreng <3

Vi var til kønsskanning i dag og der gemte sig en fin lille dreng.
Er så glad
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Chevro

Cat93 skriver:

Lille dreng <3

Er så glad

Hvor dejligt (: stort tillykke!

Hvor langt er du henne?

Anmeld

2. august 2014

Cat93

Chevro skriver:

Hvor dejligt (: stort tillykke!

Hvor langt er du henne?

Tusinde tak :-)
Er 14 uger henne i dag

Anmeld

2. august 2014

Chevro

Cat93 skriver:

Tusinde tak :-)
Er 14 uger henne i dag

Dejligt ;-) er det den første?

Anmeld

2. august 2014

Cat93

Chevro skriver:

Dejligt ;-) er det den første?

Ja det er det, så det er meget spændende det hele :-) kan se du også er gravid hvor langt er du?

Anmeld

2. august 2014

Chevro

Cat93 skriver:

Ja det er det, så det er meget spændende det hele :-) kan se du også er gravid hvor langt er du?

Ja jeg er med vores 2. barn.
Dog er jeg kun i uge 7. Så vi forholder os lidt roligt til det endnu - da jeg mistede sidst, så tør man næsten ikke håbe på at det virkelig passer

Anmeld

2. august 2014

Cat93

Chevro skriver:

Ja jeg er med vores 2. barn.
Dog er jeg kun i uge 7. Så vi forholder os lidt roligt til det endnu - da jeg mistede sidst, så tør man næsten ikke håbe på at det virkelig passer

Stort tillykke.. Det skal nok gå godt :-) jeg har også mistet, så det er helt uvirkeligt at være så "langt" i graviditeten synes jeg, men det er dejligt :-)

Anmeld

2. august 2014

Chevro

Cat93 skriver:

Stort tillykke.. Det skal nok gå godt :-) jeg har også mistet, så det er helt uvirkeligt at være så "langt" i graviditeten synes jeg, men det er dejligt :-)

Nå okay :/ det er jeg ked af at høre! Men hvor er det bare fedt du er så langt nu ;-)

Jeg har jo en i forvejen, hvor jeg aldrig har haft komplikationer under graviditeten, så det at man pludselig står i en glad situation og man bare bløder det var lidt á et chok!

Men jeg tænker sådan: man KAN blive gravid så er den største gåde løst. Så må det simpelthen være fordi der har været noget galt. og beslutningen var ude af vore hænder. Hellere det end at man var så langt og finde noget træls. Heldigvis sker aborterne oftest tidligt, så kroppen ikke har nået at reagere så voldsomt på det endnu. :-)

Anmeld

3. august 2014

Mor til F

Cat93 skriver:

Lille dreng <3

Er så glad

Stort tillykke med den lille prins i maven

Anmeld

3. august 2014

Cat93

Chevro skriver:

Nå okay :/ det er jeg ked af at høre! Men hvor er det bare fedt du er så langt nu ;-)

Jeg har jo en i forvejen, hvor jeg aldrig har haft komplikationer under graviditeten, så det at man pludselig står i en glad situation og man bare bløder det var lidt á et chok!

Men jeg tænker sådan: man KAN blive gravid så er den største gåde løst. Så må det simpelthen være fordi der har været noget galt. og beslutningen var ude af vore hænder. Hellere det end at man var så langt og finde noget træls. Heldigvis sker aborterne oftest tidligt, så kroppen ikke har nået at reagere så voldsomt på det endnu. :-)

Ja sådan tænkte jeg også, der må helt sikkert ha' været noget galt og som du siger er det bedre at miste tidligt end at finde ud af at der er noget galt senere hen i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.