3 gangs gravid 17+6 intet liv mærket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
11 svar
5 synes godt om
2. august 2014

Stinna1006

Som overskriften siger er jeg 3 gangs gravid og har endnu ikke mærket liv ihvertfald ikke så voldsomt at jeg mener det tæller... Skal jeg være bekymret ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Aluka

Stinna1006 skriver:

Som overskriften siger er jeg 3 gangs gravid og har endnu ikke mærket liv ihvertfald ikke så voldsomt at jeg mener det tæller... Skal jeg være bekymret ??

du siger ikke så voldsomt at det tæller? Da jeg var gravid sagde min jordmor at liv var liv! (medmindre det var hikke) måske det bare ikke føles så voldsomt som sidst, eller som du husker det? Men hvis du er bekymret, synes jeg du skal kontakte din føde afdeling

Anmeld

2. august 2014

SussieThyssen

Stinna1006 skriver:

Hvornår har du mærket liv de andre gange???

Og...det har betydning hvor fosteret sidder.
Sidder den hæftet på bagvæggen kan der godt gå længere tid før man mærker bevægelserne.
Men som den forgående skrev....er du utryg, så kontakt læge, jordemoder eller FG.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. august 2014

Stinna1006

SussieThyssen skriver:

Hvornår har du mærket liv de andre gange???

Og...det har betydning hvor fosteret sidder.
Sidder den hæftet på bagvæggen kan der godt gå længere tid før man mærker bevægelserne.
Men som den forgående skrev....er du utryg, så kontakt læge, jordemoder eller FG.

Kærligst
Sussie

Kan desværre ikke huske hvornår jeg mærkede liv de sidste gange.. Til scaningerne har de sagt : hold da op alt det liv der er i hende... Meeeen jeg mærker intet og kan se alle andre boltre sig i liv og bobler

Anmeld

2. august 2014

Christine

Stinna1006 skriver:

Jeg har heller ikke mærket så tidligt som jeg havde forventet denne gang. Mærkede to bittesmå spark 16+2 og så var jeg 18+5 før jeg mærkede noget igen! Så det er altså normalt. Hos mig sidder moderkagen og på forvæggen og tager en god del af sparkene

Det er min nr. 3

Anmeld

2. august 2014

Wik

Jeg er ligeså langt henne og kan heller ikke finde ud af om jeg har mærket liv, for det er så utroligt utydeligt det jeg har mærker, at det kunne være hvad som helst. I min første var jeg kun 18 uger henne og i min anden 19-20 uger henne så der er ikke altid en sammenhæng. Du skal snart til skanning uge 19/20, det trøster jeg mig med. 

Håber alt er okay, og umiddelbart, nej du skal ikke være bekymret

Anmeld

2. august 2014

SussieThyssen

Nååh ja..forvæggen og ikke bagvæggen..selvfølgelig

Anmeld

2. august 2014

Chevro

Stinna1006 skriver:

Hejsa. Min moderkage sad foran første gang hos mig, kan den gøre det hos dig?

Jeg mærkede først liv i 22. Eller 23. Uge (:

Anmeld

3. august 2014

Stinna1006

Wik skriver:

Jeg er ligeså langt henne og kan heller ikke finde ud af om jeg har mærket liv, for det er så utroligt utydeligt det jeg har mærker, at det kunne være hvad som helst. I min første var jeg kun 18 uger henne og i min anden 19-20 uger henne så der er ikke altid en sammenhæng. Du skal snart til skanning uge 19/20, det trøster jeg mig med. 

Håber alt er okay, og umiddelbart, nej du skal ikke være bekymret

Hvor langt går din livmoder op ? Min går til navlen eller en my under

Anmeld

3. august 2014

Sujan

Her 2. gangs gravid og mærkede først liv efter uge 20-22 tror jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.