Fernisering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.813 visninger
3 svar
4 synes godt om
2. august 2014

MetteT

Min kusine ska holde fernisering med hendes fine kunst i næste uge.. Hva gør man til sådan noget, er det ligesom til en reception hvor man har noget med? Vin, blomst eller lign.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Røverdatter

MetteT skriver:

Min kusine ska holde fernisering med hendes fine kunst i næste uge.. Hva gør man til sådan noget, er det ligesom til en reception hvor man har noget med? Vin, blomst eller lign.?

Jeg synes godt du kan tage en lille ting med

Vores naboer er kunstnere, og sidst da jeg var med til deres fernisering var der kaffe, kage og hygge. Så det kommer også an på hvilken form for fernisering. Er det f.eks. et stort galleri med mange gæster eller et mindre og intimt?

Men en blomst eller en god flaske vin synes jeg er en rigtig god idé

Anmeld

3. august 2014

MetteS81

MetteT skriver:

Min veninde har også holdt fernisering og der kom både jeg og masser af andre med blomster, vin eller lign 

Anmeld

3. august 2014

SussieThyssen

Vin, chokolade, blomster - både som buketter og sammenplantninger, kurve med anretninger, og gaver i form af fx smykker, kunst og bøger.
Især det sidste er oplagt til en første fernisering.

Tillykke til din søs.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.