Så meget er sket.. På blot 14 dage !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.243 visninger
13 svar
41 synes godt om
2. august 2014

grinny

Har næsten lige lavet en tråd omkring gravsten til Isaac.

For en lille uge siden kører vi så forbi en ny stenhugger og så ser kæresten bare STENEN! Den første og eneste gravsten som han på noget tidspunkt har vist interesse for - og heldigvis synes jeg også om den! 

Den bliver 20 x 20, da den jo skal stå sammen med farmors sten. Det er et sort hjerte som er poleret foran, og er stenen ca. 10 cm. tyk, med en uslebet kant hele vejen rundt. 

Kæresten sagde at det skulle være den fordi det for det første var en hjerte, og kanten viste bare, at intet er poleret og perfekt.

Så nu skal vi mødes med dem en af dagene så vi kan vælge skrift og hvad der præcis skal stå.

Og ja, så har jeg taget et vældig stort skridt - jeg har set hans hånd- og fodaftryk + hans hårtot som de klippede.

Da jeg først åbnede op blev jeg svimmel, fik en kæmpe mavepuster, og måtte sætte mig ned, men så åbnede jeg "kortet" igen og kiggede længe, rørte ved hans aftryk, nussede og duftede til hans hår - og det hele var faktisk sådan rimelig smertefrit.

Det gik op for mig at vi bare er kommet så langt og jeg er pisse stolt!   Nu er jeg snart klar til at se billederne af ham og få lavet det billede jeg gerne ville have op af ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

A. N. Onymsen

Det er godt nok sejt af dig! Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Nu har jeg fulgt dig ret tæt, og jeg må sige at jeg virkelig tager hatten af for det store skridt du netop har taget 

Anmeld

2. august 2014

LJMNA

Den lyder rigtig flot, lidt hen af den min nevø har stående i hans "have"

Det Er super flot at du er nået så langt allerede og selvom der self kommer dage hvor det hele bare er lort, så er det stadig den rigtige vej det går.

Anmeld

2. august 2014

VIPpigen

Hold op hvor er i nået langt...

Glæder mig til at se hans sten når den kommer på plads, hvis vi altså må se når tiden er...

Vi var selv tæt på at miste vores søn da han lå i maven, og kom til verden akut. Og efter vi har været det igennem har jeg tænkt meget på hvad i netop har gennemgået. Og igen kan jeg ikke sætte mig helt i jeres sted, for jeg fik netop min søn med hjem. Men det skær i mit hjerte at tænke på vi var så tæt på, og hvor uheldige i var... 

Anmeld

2. august 2014

grinny

A. N. Onymsen skriver:

Det er godt nok sejt af dig! Kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være. Nu har jeg fulgt dig ret tæt, og jeg må sige at jeg virkelig tager hatten af for det store skridt du netop har taget 

Mange tak

Det var bare nu det skulle være.

Alt fra graviditeten + billeder osv. er hjemme hos mine forældre da vi ikke ønskede at have det her, så da jeg var hjemme hos dem idag sagde jeg at min mor godt måtte finde det frem - hun skulle ikke spørge bare finde det frem, ellers ville jeg ændre mening igen!

Men dejligt at se hans hænder og fødder  

Anmeld

2. august 2014

grinny

LJMNA skriver:

Den lyder rigtig flot, lidt hen af den min nevø har stående i hans "have"

Det Er super flot at du er nået så langt allerede og selvom der self kommer dage hvor det hele bare er lort, så er det stadig den rigtige vej det går.

Der er færre og færre lorte dage, men ja, der kommer stadig dage hvor jeg føler hele verden er imod mig.

Nu glæder jeg bare til den kommer på så vi kan kalde det hans sted  

Anmeld

2. august 2014

grinny

VIPpigen skriver:

Hold op hvor er i nået langt...

Glæder mig til at se hans sten når den kommer på plads, hvis vi altså må se når tiden er...

Vi var selv tæt på at miste vores søn da han lå i maven, og kom til verden akut. Og efter vi har været det igennem har jeg tænkt meget på hvad i netop har gennemgået. Og igen kan jeg ikke sætte mig helt i jeres sted, for jeg fik netop min søn med hjem. Men det skær i mit hjerte at tænke på vi var så tæt på, og hvor uheldige i var... 

Hvor jeg er ked af at høre at det var så tæt på  Men godt i fik ham med hjem!  

Men ja, synes selv vi er kommet langt på de 7 måneder, og så er det også bare gået mega stærkt 

Anmeld

2. august 2014

LJMNA

grinny skriver:

Der er færre og færre lorte dage, men ja, der kommer stadig dage hvor jeg føler hele verden er imod mig.

Nu glæder jeg bare til den kommer på så vi kan kalde det hans sted  

Det kan jeg virkelig godt forstå ?? Det giver en slags "ro" at man har et sted at tag hen og holde fint.
Kommer ved min nevø minimum 2 gange om ugen bare for at "snakke" med ham. Lyder nok lidt tosset

Anmeld

2. august 2014

grinny

Det kan jeg virkelig godt forstå ?? Det giver en slags "ro" at man har et sted at tag hen og holde fint.
Kommer ved min nevø minimum 2 gange om ugen bare for at "snakke" med ham. Lyder nok lidt tosset

Lyder slet ikke tosset, jeg snakker skam også med Isaac. Både herhjemme ved hans mindested, men også over ved graven

Anmeld

2. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

ihhh får helt kuldegysninger.. Det er så fedt at i bare fandt stenen som er den rigtige for jer og jeres søn. 

Du er så sej at du har overskud til at dele det med folk herinde. 

Kan ikke sige andet end jeg virkelig håber storken kommer jeres vej igen snart.. MEGET snart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.