Har næsten lige lavet en tråd omkring gravsten til Isaac.
For en lille uge siden kører vi så forbi en ny stenhugger og så ser kæresten bare STENEN! Den første og eneste gravsten som han på noget tidspunkt har vist interesse for - og heldigvis synes jeg også om den! 
Den bliver 20 x 20, da den jo skal stå sammen med farmors sten. Det er et sort hjerte som er poleret foran, og er stenen ca. 10 cm. tyk, med en uslebet kant hele vejen rundt.
Kæresten sagde at det skulle være den fordi det for det første var en hjerte, og kanten viste bare, at intet er poleret og perfekt.
Så nu skal vi mødes med dem en af dagene så vi kan vælge skrift og hvad der præcis skal stå.
Og ja, så har jeg taget et vældig stort skridt - jeg har set hans hånd- og fodaftryk + hans hårtot som de klippede.
Da jeg først åbnede op blev jeg svimmel, fik en kæmpe mavepuster, og måtte sætte mig ned, men så åbnede jeg "kortet" igen og kiggede længe, rørte ved hans aftryk, nussede og duftede til hans hår - og det hele var faktisk sådan rimelig smertefrit.
Det gik op for mig at vi bare er kommet så langt og jeg er pisse stolt!
Nu er jeg snart klar til at se billederne af ham og få lavet det billede jeg gerne ville have op af ham 
Anmeld