Uge 26+0, morgen mave :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.043 visninger
6 svar
8 synes godt om
2. august 2014

Frk_Louise

Sikke en bule prinsessen kan lave  Det så helt forkert ud oppe fra, så måtte lige tage et billede for at se det fra siden også. Der er vist ingen tvivl om, at hun vokser derinde. Og at dømme ud fra hvor meget og hvor tit, hun sparker, glæder hun sig vist lige så meget som mor og far til at komme ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Frk_Louise

Ved da ikke lige hvad hun laver derinde idag  

Min mave så mærkelig ud imorges, men det gik over igen, da jeg stod op..

Ligger på sofaen og kunne lige pludselig mærke, at min mave blev helt hård. Kiggede ned og så så den sådan her ud 

Er det bare fordi hun vender og drejer sig eller hvad? Er førstegangs gravid, så er ikke så klog på hvordan det hele føles og ser ud..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. august 2014

Lilotte87

Hvor kan jeg huske det! Ved godt det er SÅ kliché at sige men NYD maven. Når jeg ser sådan en mave, så savner jeg min, selvom det selvfølgelig er det bedste i verden at blive mor <3

Anmeld

2. august 2014

Frk_Louise

Lilotte87 skriver:

Hvor kan jeg huske det! Ved godt det er SÅ kliché at sige men NYD maven. Når jeg ser sådan en mave, så savner jeg min, selvom det selvfølgelig er det bedste i verden at blive mor <3

Nyder det også i fulde drag, især her mens jeg har ferie 

Kan nærmest bruge en halv dag på bare at ligge på sofaen og holde øje med, at prinsessen mosler rundt derinde 

Kan sagtens sætte mig ind i, at man kommer til at savne maven! Men nu er det heldigvis kun vores den første, så mon ikke jeg får lov at prøve det hele igen en dag.. 

Anmeld

3. august 2014

2babygirls

Frk_Louise skriver:

Ved da ikke lige hvad hun laver derinde idag  

Min mave så mærkelig ud imorges, men det gik over igen, da jeg stod op..

Ligger på sofaen og kunne lige pludselig mærke, at min mave blev helt hård. Kiggede ned og så så den sådan her ud 

Er det bare fordi hun vender og drejer sig eller hvad? Er førstegangs gravid, så er ikke så klog på hvordan det hele føles og ser ud..

Sikke en fin lille mave. Du har en pluk ve på billede. Den kan se så skør ud alt afhænger af hvordan baby ligger når det sker.

Anmeld

3. august 2014

Frk_Louise

2babygirls skriver:

Sikke en fin lille mave. Du har en pluk ve på billede. Den kan se så skør ud alt afhænger af hvordan baby ligger når det sker.

Tak 

Jeg troede, at en plukve gjorde ondt? Det spændte bare en lille smule og så blev min mave hård.. 

Anmeld

3. august 2014

2babygirls

Frk_Louise skriver:

Tak 

Jeg troede, at en plukve gjorde ondt? Det spændte bare en lille smule og så blev min mave hård.. 

Den kan godt gøre ondt til sidst i graviditeten, men lige nu øver maven sig bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.