Nysgerrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2014

Anonym trådstarter

Hej.. 

Jeg er en smule nysgerrig på hvilke symtomer i havde da i fandt ud af i var gravid, og hvornår de kommer? Er det først efter den dag ens menstruation skulle komme eller er det forskelligt? - del gerne jeres oplevelser  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Rabije

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg er en smule nysgerrig på hvilke symtomer i havde da i fandt ud af i var gravid, og hvornår de kommer? Er det først efter den dag ens menstruation skulle komme eller er det forskelligt? - del gerne jeres oplevelser  

Jeg fandt ud af det der jeg var 3 uger henne, var meget oppustede og blev sur på min kæreste, og have meget menstruation smerter. Jeg ventede på min menstruation skulle kom. Ventede 3 dag så tog jeg til lægen og tog blodprøv , den vist sig til jeg venter mig en lille guld klump  

7+1

Anmeld

2. august 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Hej.. 

Mit første symptom var en drøm om en dreng med lyst hår, blå øjne og smilehuller der kiggede på mig fra et scanningsbillede og smilte Jeg tog en test et par timer efter jeg vågnede og den var klart positiv. Men udover det var jeg gået ca. En uge over mens

Det sjove er jo så, at min søn er lyshåret med blå øjne og smilehuller....

Men det var muligvis ikke sådanne symptomer du er ude på at høre

Anmeld

2. august 2014

Mutti2B

Da jeg var ca 3+0 var jeg til juletamtam og jeg syntes laksen smagte af Ajax . Spurgte alle andre om de ikke også syntes laksen var dårlig, men det var vist bare mig

Anmeld

2. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hej.. 

Første gang begyndte jeg 1-2 uger inden jeg testede, at have ømme bryster, kvalme og svimmelhed. 

Anden gang fik jeg ikke symptomer før jeg var gået over tid, og testede 

Anmeld

2. august 2014

Højgaard

Anonym skriver:

Hej.. 

Jeg tog en graviditets test da jeg var 5+3 pga. manglende mens. Testen viste positiv - var ikke til at tage fejl af Men symptomerne kom faktisk først 2 dage efter jeg havde taget testen. De bestod af svimmelhed, kvalme og voldsom opkast.

I dag er jeg 17+1 og har kun fået det en smule bedre..

Anmeld

2. august 2014

Tildemor

Jeg opdagede jeg var gravid, da jeg begyndte at få murren i underlivet ømme bryster og begyndte at få vildt meget uren hud i ansigtet, da min mens var udeblevet en dag tog jeg en test og fik med det samme to smukke røde streger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.