Ren elendighed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. august 2014

Anonym trådstarter

Hej! 

Jeg må simpelthen bare ud med det. 

Jeg er uddannet pædagog og er ledig - ergo kommer lig fra barsel. Og så har jeg haft nogle vikartimer som skulle suppleres med dagpenge, men det viser sig at vikartimerne er med i næste lønningsperiode. Derfor har jeg kun fået penge for de supplerende dagpenge, altså ikke for vikartimerne. 

Vi sidder allerede stramt i det, og det er i den her måned min søn fylder 1 år, og så har jeg kun fået 4500 kr udbetalt. 

Min kæreste har heldigvis fuldtidsarbejde, men det er alle vores madpenge vi mangler :-( 

Oven i hatten skal jeg begynde i rotationsprojekt i 5 mdr, som i de første to kun giver dagpenge, men efterfølgende giver overenskomstmæssig løn på 37 timer. 

Det hele bliver bare al for meget for mig! 

1. Min søn har fødselsdag (har inviteret gæster til fødselsdag)

2. Starter i rotationsarbejde, som ikke tæller for optjente timer, så min mand ikke får forsørger pligt over mig i 2016. 

3. Vi leaser en bil, som udløber feberuar 2015, og aner ikke hvor vi skal finde penge til en "rigtig bil". Og min mand skal bruge bil for at komme på arbejde. 

Jeg havde bare brug for at få det ud - har tudet hele dagen, imens jeg har sendt ansøgninger afsted.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej! 

Jeg er uddannet pædagog og er ledig - ergo kommer lig fra barsel. Og så har jeg haft nogle vikartimer som skulle suppleres med dagpenge, men det viser sig at vikartimerne er med i næste lønningsperiode. Derfor har jeg kun fået penge for de supplerende dagpenge, altså ikke for vikartimerne. 

Vi sidder allerede stramt i det, og det er i den her måned min søn fylder 1 år, og så har jeg kun fået 4500 kr udbetalt.