dårlig mavefornemmelse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. august 2014

dollygirl

hej piger

min skønne datter skal starte i vuggestue snart og der er hun 11 mdr...

men jeg er bar så skræmt af følelsen... har dårlig oplevelse fra min søn dengang da han startede..

jeg er skrækslagen. Jeg skal ik tilbage på arbejde men min a-kasse kommer til at være efter mig lige efter min barsel slutter så følte hun sku starte inden ....

Hvvorfor har jeg det så skidt med det ? jeg er bange for at aflevere hende hver morgen og se hende sååå ulykkelig ..... det ødelægger hele min dag

er bange for de ikke ved hvad min pige vil ha ... eller prøv og tænk hvis hun vil ha trøst hos mig og holdes om sin mor...

hva skal jeg gør ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

modesty

dollygirl skriver:

hej piger

min skønne datter skal starte i vuggestue snart og der er hun 11 mdr...

men jeg er bar så skræmt af følelsen... har dårlig oplevelse fra min søn dengang da han startede..

jeg er skrækslagen. Jeg skal ik tilbage på arbejde men min a-kasse kommer til at være efter mig lige efter min barsel slutter så følte hun sku starte inden ....

Hvvorfor har jeg det så skidt med det ? jeg er bange for at aflevere hende hver morgen og se hende sååå ulykkelig ..... det ødelægger hele min dag

er bange for de ikke ved hvad min pige vil ha ... eller prøv og tænk hvis hun vil ha trøst hos mig og holdes om sin mor...

hva skal jeg gør ?

Du kan vel holde hende hjemme selvom du har pladsen?

Og gøre brug af den hvis a-kassen kommer med noget aktivering til dig.

Eller du kan køre med meget korte dage. Måske fra 9-12 og så hente når hun skal sove lur, så hun kan falde i søvn og vågne op i trygge rammer derhjemme?

På den måde bliver hun tryg ved VS og får nemmere ved de længere dage når/hvis du kommer i aktivering.

Jeg ville nok vælge 9-12-modellen.

Og husk på at børn er forskellige. Selvom jeg også syntes at det var meget tidligt at starte, gik indkøringen med min 10 mdr. gamle søn som smurt. 

Anmeld

1. august 2014

tarkoflen

Jeg havde det som dig. Jeg synes det var forfærdeligt! Det var min kæreste der kørte hende ind for hun ville kunne mærke på mig, at jeg ikke havde det godt.

Jeg er også på dagpenge og jeg valgte at give hende nogle korte dage og ofte hente hende efter den første lur.

Jeg har det stadig hårdt med at være væk fra hende, selvom hun startede op i midt februar. Det er nok fordi jeg går hjemme, at jeg har det slemt med det.

Anmeld

1. august 2014

tarkoflen

Hov hvad du skal gøre?

Give hende og dig selv en rolig start. Det giver mig rigtig meget at jeg kan hente hende, når jeg ikke kan undvære hende mere

Anmeld

1. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Spørg efter en længere indkøring hvor du kan være med så du bliver rolig ved at aflevere hende til pædagogerne...

sørg for at snakke med dem om den dårlige oplevelse med din søn så de har en fornemmelse for hvorfor du måske reagere anderledes end forventet på diverse ting...

og lyt virkelig efter den indre mavefornemmelse om du vil kunne stole på pædagogerne og få det til at fungere med dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.