Nogle dage mere gravid end andre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano, da min graviditet stadig er så ny, og ikke er offentliggjort endnu.

Jeg er gravid i 7. Uge og Ja, som overskriften lyder, så nogle dage er jeg bare SÅ gravid, præget af træthed og kvalme (dog ingen opkast ) og det føles nærmest mærkeligt at være i min krop.
Imens andre dage føltes det virkeligt som om jeg slet ikke er gravid, og jeg må mærke mine brystvorter flere gange dagligt for at bekræfte at de stadig er ømme.

Er der andre der har det lige sådan?

Jeg er SÅ nervøs for at miste hele tiden, og det spiller selvf. Ind at jeg så sommetider intet kan mærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

mulleh

Har det præcis på samme måde. 

Anmeld

1. august 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg skriver som ano, da min graviditet stadig er så ny, og ikke er offentliggjort endnu.

Jeg er gravid i 7. Uge og Ja, som overskriften lyder, så nogle dage er jeg bare SÅ gravid, præget af træthed og kvalme (dog ingen opkast ) og det føles nærmest mærkeligt at være i min krop.
Imens andre dage føltes det virkeligt som om jeg slet ikke er gravid, og jeg må mærke mine brystvorter flere gange dagligt for at bekræfte at de stadig er ømme.

Er der andre der har det lige sådan?

Jeg er SÅ nervøs for at miste hele tiden, og det spiller selvf. Ind at jeg så sommetider intet kan mærke

Har det præcist på samme måde! Idag er kvalmen kommet og igår kastede jeg op da jeg børstede tænder :O det var det eneste tegn igår overhovedet..

Anmeld

1. august 2014

Rabije

Det sammen har jeg det os, men er konstant sulten nat og dag :/

Anmeld

1. august 2014

cwl

Har det på nøjagtig samme måde og synes at have læst på et tidspunkt at det er meget normalt at symptomerne kommer og går.

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Har det præcis på samme måde. 

Er glad for at høre jeg ikke er alene

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Har det præcist på samme måde! Idag er kvalmen kommet og igår kastede jeg op da jeg børstede tænder :O det var det eneste tegn igår overhovedet..

Hvor er jeg glad for at høre at i er flere der har det sådan. Man bliver jo lidt nervøs

Jeg har det på samme måde med tandbørstningen, det er en kamp uden lige. Ligeledes kæmper jeg hverdag for ikke at kaste op når jeg indtager Gravitamin

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

Rabije skriver:

Det sammen har jeg det os, men er konstant sulten nat og dag :/

Jeg spiser også MEGET mere end jeg er vant til. Og kan næsten spise konstant. Men kvalmen hindre mig ofte i at indtage noget

Anmeld

5. august 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Har det på nøjagtig samme måde og synes at have læst på et tidspunkt at det er meget normalt at symptomerne kommer og går.

Jeg var faktisk ikke klar over at det var så "normalt" jeg havde ingen gener under min 1. Graviditet. Så det med at symptomerne flyver som vinden, er helt nyt for mig, og måske også derfor jeg bliver så nervøs når jeg ikke bemærker noget

Men har læst, at kvalmen er et godt tegn Så glæder mig over kvalmen, når det nu skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.