Ja, så er jeg tilbage på arbejde igen. Jeg er et stort ordensmenneske og vikaren der har været her for mig har rodet helt vildt, så jeg har masser at se til. Jeg kan godt mærke at når jeg har fri og har hentet Marcus at så er jeg smadder træt. Det er ikke overskud jeg emmer af i øjeblikket. Det godt er dog at kvalmen er på retur nu. Jeg har haft et par enkelte dage der har været slemme men udover det så har jeg det bedre ?.
Jeg startede onsdag i sidste uge, og torsdag vågnede Marcus op med feber. Han havde været helt umulig hele natten, men det havde jeg ikke mærket meget til da Martin havde lagt sig ind i stuen, lukket døren ind til soveværelset så jeg ikke kunne høre hver gang han vågnede. Martin blev hjemme med ham torsdag, tog sig af ham igen natten til fredag og fredag blev han passet af mormor og morfar som havde ferie. Jeg tog ham så natten til lørdag, og i løbet af lørdagen blev har frisk igen.
I går holdt vi hans fødselsdag for familien. Det var rigtigt hyggeligt og Marcus hyggede sig rigtigt. Han fik en masse duplo, noget sengetøj, tv med dvd afspiller til bilen og en masse penge, som vi vil spendere på en trip trap stol. Men hyggeligt var det og Marcus var rigtigt i sir es ?
Jo, så måtte jeg jo også lige fortælle min chef at jeg var gravid igen. Hun tog det pænt og sagde mange gange tillykke. Resten af firmaet ved ikke noget og får det først af vide når jeg er blevet nf scannet. Jeg har dog fået en del kommentarer fra håndværkerne herude om at da vist ikke helt har genfundet min gamle størrelse endnu (med et glimt i øjet), og en af damerne herude fra kigger hele tiden på min mave så jeg tror at hun har luret mig. Men hvis jeg kan komme til det så venter jeg med at sige det, og så går jeg ellers i meget løst tøj fortiden ?
Lidt blandet herfra mig. Katja 10+2
Anmeld