Nu falder vægten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
8 svar
14 synes godt om
31. juli 2014

MarianneRubi

Jep, jeg skulle jo smide 10 kg før vi kunne påbegynde vores behandling.
min motivation har været meget lav fordi jeg har fået en nedtur på grund af mit arbejde som så gjorde at jeg tog yderligere 3 kg på, og derfor er kampen så blevet til at jeg skal smide 13kg i stedet :/
Og mit arbejde er kun blevet værre.

Jeg startede for nogle uger tilbage i et forløb med mindfulness, afspænding og træning!

Jeg har siden da og til nu smidt knap 5,5 kg og jeg er super stolt!!!
Og min motivation er i top!!
Jeg elsker det jeg gør for mig selv lige nu, det jeg gør for os og vores fremtid!!

Jeg/vi vil jo så gerne være forældre!
Så nu kæmpes der!!
Med en kamp gejst der siger spar to og kæmpe smil på læben!

Jeg ville lige dele dette med jer

Netop fordi jeg er så pisse stolt af mig selv, til trods for at min arbejdsplads kører mig i sænk flere gange om ugen, så vælter det simpelthen ikke det her projekt!!
Ingen trøstespisning overhovedet!
Som jeg gjorde da det hele begyndte med de her nedture på mit arbejde!

Weeeeeeh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

Rockertand

MarianneRubi skriver:

min motivation har været meget lav fordi jeg har fået en nedtur på grund af mit arbejde som så gjorde at jeg tog yderligere 3 kg på, og derfor er kampen så blevet til at jeg skal smide 13kg i stedet :/

Jeg startede for nogle uger tilbage i et forløb med mindfulness, afspænding og træning!

Jeg elsker det jeg gør for mig selv lige nu, det jeg gør for os og vores fremtid!!

Så nu kæmpes der!!

Netop fordi jeg er så pisse stolt af mig selv, til trods for at min arbejdsplads kører mig i sænk flere gange om ugen, så vælter det simpelthen ikke det her projekt!!

Weeeeeeh

Supersejt

Anmeld

2. august 2014

MarianneRubi

Rockertand skriver:

Supersejt

Tak

Anmeld

2. august 2014

Emilie91

MarianneRubi skriver:

Så nu kæmpes der!!

Weeeeeeh

Ej hvor er det mega sejt Jeg ved ikke, men jeg tror også jeg skal tabe mig for at kunne blive gravid. Der er ingen der har sagt noget om det men Jeg har bare taget rigtig meget på siden jeg mistede i december. 

Hvorfor var det du fik afvide du skulle tabe dig ? hvad gjord det godt for? du ser meget smuk ud på dit profil billede og overhoved ikke overvægtig ud  

Undskyld jeg spørger sådan, du kan bare lade vær med at svare hvis det er for personligt  

Flot klaret ellers 

Anmeld

2. august 2014

MarianneRubi

emiliedamm skriver:

Ej hvor er det mega sejt Jeg ved ikke, men jeg tror også jeg skal tabe mig for at kunne blive gravid. Der er ingen der har sagt noget om det men Jeg har bare taget rigtig meget på siden jeg mistede i december. 

Hvorfor var det du fik afvide du skulle tabe dig ? hvad gjord det godt for? du ser meget smuk ud på dit profil billede og overhoved ikke overvægtig ud  

Undskyld jeg spørger sådan, du kan bare lade vær med at svare hvis det er for personligt  

Flot klaret ellers 

Det vel i form af trøst du har taget på siden du mistede?
OG det er jeg ked af at hører om tabet, det er aldrig sjovt

Min kæreste og jeg skal igennem fertilitetsbehandling for at kunne få børn, og mit BMI er for højt, derfor skal jeg tabe mig før de kan påbegynde behandling. Da en mindre vægt giver bedre chancer, og fordi der kan komme sygdomme og komplikationer hvis man er for overvægtig.
Jeg har faktisk samme størrelse nu som på billedet, og ja du får nok et chok, men min vægt er faktisk 90kg, jeg får tit at vide at det ikke ser sådan ud, men sådan er det sku hehe
Men jeg kæmper for at forsætte med at de kg skal ryge af

Du spørger bare løs
og tak

Anmeld

2. august 2014

Emilie91

MarianneRubi skriver:

Det vel i form af trøst du har taget på siden du mistede?
OG det er jeg ked af at hører om tabet, det er aldrig sjovt

Min kæreste og jeg skal igennem fertilitetsbehandling for at kunne få børn, og mit BMI er for højt, derfor skal jeg tabe mig før de kan påbegynde behandling. Da en mindre vægt giver bedre chancer, og fordi der kan komme sygdomme og komplikationer hvis man er for overvægtig.
Jeg har faktisk samme størrelse nu som på billedet, og ja du får nok et chok, men min vægt er faktisk 90kg, jeg får tit at vide at det ikke ser sådan ud, men sådan er det sku hehe
Men jeg kæmper for at forsætte med at de kg skal ryge af

Du spørger bare løs
og tak

virkelig ? det kan man hvertfald ikke se. du ser meget smuk og normalvægtig ud på billedet Nå men , jeg tror også jeg skal tabe mig de der 10 kilo jeg har taget på efter tabet så. Ja det tror jeg også, men alligevel føler jeg ikke jeg har spist anderledes. Nok bare mere men tusind tak fordi du vil dele din oplevelse med mig. jeg tror helt klart det også kan have noget at gøre med med jeg ikke er blevet gravid endnu  

Held og lykke med behandlingen, og igen - hvor er du altså sej  

Anmeld

3. august 2014

MarianneRubi

emiliedamm skriver:

virkelig ? det kan man hvertfald ikke se. du ser meget smuk og normalvægtig ud på billedet Nå men , jeg tror også jeg skal tabe mig de der 10 kilo jeg har taget på efter tabet så. Ja det tror jeg også, men alligevel føler jeg ikke jeg har spist anderledes. Nok bare mere men tusind tak fordi du vil dele din oplevelse med mig. jeg tror helt klart det også kan have noget at gøre med med jeg ikke er blevet gravid endnu  

Held og lykke med behandlingen, og igen - hvor er du altså sej  

Tak det altid dejligt at høre man ikk ligner en med sådan en vægt

men har man noget der genere psykisk tager man bare på på en anden måde ja det er svært at forklare, og det kan være det netop er det der desværre er sket for dig

Det var så lidt

Mange 1000 tak

Anmeld

3. august 2014

Mamalou

Super sejt gået

Det lyder bekymrende med dit arbejde, hvis du bliver "kørt ned" flere gange ugentligt. Jeg ved godt, at det ikke var det tråden handlede om, men det slog mig.

Vh. Louise

Anmeld

11. august 2014

MarianneRubi

Mamalou skriver:

Super sejt gået

Det lyder bekymrende med dit arbejde, hvis du bliver "kørt ned" flere gange ugentligt. Jeg ved godt, at det ikke var det tråden handlede om, men det slog mig.

Vh. Louise

Det er sku heller ikke det sjove må jeg sige
Og det er helt okay du skriver til det emne
Jeg har fået lov at blive flyttet til en anden afdeling
Så nu sku det gerne komme til at flaske sig igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.