SÅ starter Idun til svømning idag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kl. 1930 starter hun 

Det er bare super fedt. For første gang hun virkelig skal have UNDERVISNING og LÆRE noget vigtigt, af andre end mor og far. Hun forstår ikke helt konceptet endnu og jeg håber hun kan sætte sig udover sit 'teenage-agtige', : 'Jeg veeeeed det!!!', når man fortæller hende noget... hmmm!!!

For det har vi snakket meget om. At hun jo er der for at lære at svømme UDEN svømmevinger Og at hun ikke bare skal sige til læreren: Jeg veeeed det!!!

Hun glæder sig helt vildt. og blev mega overrasket over vi ikke skulle direkte i svømmehallen i morges, da vi havde hentet hende hos mine forældre... HEHE.

Men altså - min lille pige skal simpelthen lære at svømme rigtig det er rigtig godt.

hun starter sammen med Patrizia fra børnehaven (som nu går i skole) og vi har aftalt at deles. Så vi henter begge piger hver anden gang fra børnehave og sfo også spiser vi aftensmad og kører dem til svømning og hjem bagefter.

Det er super godt. Så bliver der mindre stress på den måde  og pigeren får det sjovt.

Jeg håber hun bliver rigtig glad for det og lærer at svømme. Så har det jo i hvertfald betalt sig

I øvrigt koster det kun 340 kr for en sæson helt frem til jul. Det syntes jeg altså er billigt!

KRAM
Zafir - træt som en skudt hest... og Idun hjemme med moar idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Fines mor

Vi har også meldt Josephine til svømning, hun skal dog først begynde d. 8 sep. hun glæder sig helt vildt.

Anmeld

18. august 2009

Susan1978

Super fedt for Idun.

Jeg er så glad for at Ea har svømning i børnehaven. Hun elsker det.

jeg vil se om hun vil gå til spring og rytme på et hold der starter her 5 sept. Jeg tror det er lige hende.

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Her bliver det gymnastik for begge. Det er første gang for Milas og han skal gå med Thomas eller jeg. Filuca går alene:-) Hun ELSKER gymnastik og har gået til det siden vi flyttede herop:-)

Anmeld

18. august 2009

Muslingen

Det lyder skønt - og fedt at i kan deles om det. Jeg vil også gerne have at Amalie lærer at svømme snart, for hun er en rigtig vandhund. Men jeg tror ikke hun er klar til at gå til det.

Amalie startede til Ridning i lørdags og er helt vild med det. Det er et ponytrækker-hold hvor far er med og trækker hesten det meste af tiden.
Det er lidt pebret, men det er det hele værd fordi det bare lige er det rigtige for Amalie. Hun er så generet, så hun er ikke god til at gå til noget hvor der skal være alt for meget kontakt med fremmede. Og så er det jo rart at have farmand lige ved hånden

Kh Fie

Anmeld

18. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Muslingen skriver:

Det lyder skønt - og fedt at i kan deles om det. Jeg vil også gerne have at Amalie lærer at svømme snart, for hun er en rigtig vandhund. Men jeg tror ikke hun er klar til at gå til det.

Amalie startede til Ridning i lørdags og er helt vild med det. Det er et ponytrækker-hold hvor far er med og trækker hesten det meste af tiden.
Det er lidt pebret, men det er det hele værd fordi det bare lige er det rigtige for Amalie. Hun er så generet, så hun er ikke god til at gå til noget hvor der skal være alt for meget kontakt med fremmede. Og så er det jo rart at have farmand lige ved hånden

Kh Fie

Altså igår, var det hele jo nyt for Idun og Patrizia. De er nogen skrubbetøser, der har svært ved at høre efter, hvad læreren siger. Men jeg håber at lærerne kan komme efter det og sige noget til dem 

Men de havde det sjovt og jeg er sikker på at de lærer nogen tekniker til at kunne klare det der med at svømme rigtig.

Anmeld

18. august 2009

Tina2

Muslingen skriver:

Kh Fie

Fedt:-) Filuca var også til ridning en gang sidste sommer, men sikke en måde de bruger til at lære børn at ride her!! Not good!

Thomas var med fordi jeg var syg, men allerførste gang sku de slippe tøjlerne og sidde med hænderne over hovedet + tage fødderne ud at stigbøjlerne! For at lære at holde balancen!

Har jeg sgu aldrig set på rideskolen i Thisted og SLET ikke første gang man sidder på en hest! Så synes jeg det er vigtigt bare lige at mærke dens bevægelser osv...
Så det gad hun ikke mere, men kan være hun kan prøve igen næste sommer.... Men så tager jeg med.... Så skal jeg nok styre hvad tempo hun skal lære det hele i.... Hun skal i hvert fald ikke udvikle skræk for det fordi hun lige med det samme føler sig usikker på hesten....

Håber amalie blir rigtig glad for det:-)

Anmeld

18. august 2009

tumle81

Victoria har ellers gået til gymnastik lige siden hun var helt lille og gik til mor/far/barn gymnastik, men i år nægter hun!!

Hun vil gerne gå til svømning, hvilket var helt ok med os. Hun skal jo gå til noget hun selv gerne vil! Problemet er bare at jeg ikke kan få fat i svømmeklubben, og dette har jeg fortalt hende. Hun er bare ligeglad og siger at hvis ikke hun kan gå til svømning vil hun ikke gå til noget!!
Så prøver og prøver...

Valdemar skal desværre ikke gå til noget, jeg ville ellers gerne. PEter synes dog at der bliver rigelig at se til når nu den lille snart kommer. Han er meget for at være alene med en lille baby og gymnastikken skulle jeg jo stå for... Hmm det er lidt trist synes jeg...

Knus Kathrina

Anmeld

18. august 2009

HelleBelle

Kl. 1930 starter hun 

Det er bare super fedt. For første gang hun virkelig skal have UNDERVISNING og LÆRE noget vigtigt, af andre end mor og far. Hun forstår ikke helt konceptet endnu og jeg håber hun kan sætte sig udover sit 'teenage-agtige', : 'Jeg veeeeed det!!!', når man fortæller hende noget... hmmm!!!

For det har vi snakket meget om. At hun jo er der for at lære at svømme UDEN svømmevinger Og at hun ikke bare skal sige til læreren: Jeg veeeed det!!!

Hun glæder sig helt vildt. og blev mega overrasket over vi ikke skulle direkte i svømmehallen i morges, da vi havde hentet hende hos mine forældre... HEHE.

Men altså - min lille pige skal simpelthen lære at svømme rigtig det er rigtig godt.

hun starter sammen med Patrizia fra børnehaven (som nu går i skole) og vi har aftalt at deles. Så vi henter begge piger hver anden gang fra børnehave og sfo også spiser vi aftensmad og kører dem til svømning og hjem bagefter.

Det er super godt. Så bliver der mindre stress på den måde  og pigeren får det sjovt.

Jeg håber hun bliver rigtig glad for det og lærer at svømme. Så har det jo i hvertfald betalt sig

I øvrigt koster det kun 340 kr for en sæson helt frem til jul. Det syntes jeg altså er billigt!

KRAM
Zafir - træt som en skudt hest... og Idun hjemme med moar idag

Det bliver da bare så fedt for Idun, kan lige se hende for mig
den "lille" glade trold. Spændende hvordan det går.

Malte skal gå til karate, han har været der en gang og vil gerne afsted igen .

Synes det er en fin ting han har valgt som styrker kroppen og ballancen (også godt for indlæring skriver de ) Og disiplinen tager de nok ikke skade af?

Så håber han holder ved, han har det lidt svært når der er noget han ikke kan så håber det er nogle dygtige trænere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.