Jeg er nok ikke den første til, at skrive sådan tråd. Men håber på jeres hjælp alligevel 
Vi har i 9 måneder forsøgt at blive gravid, det er ikke lykkedes og min cyklus har svinget lidt op og ned de sidste 4 måneder. Det startede med, at den en måned slet ikke kom, hvilket så gav mig en cyklus på 64 dage den måned 
Jeg testede den måned min mens udeblev og testene var negative. Det viste sig at min cyklus havde sprunget en måned over - det harvey aldrig oplevet før. Min cyklus kan svinge fra 30-35 dage, men ikke fuldstændig blive væk!
Nå men det kan jo have sine grunde, før det begyndte at klokke i det, havde jeg en cyklus på ca. 32 dage... Jeg er nu på 35 dagen og tog en test på 32 og 31dagen, begge negative - men så skete der det underlige... Jeg er så nysgerrig... Og kunne derfor ikke lade værende at kigge testen en halv time efter og der var faktisk 2 streger, meget utydeligt... Jeg har før taget negative tests, men jeg har ikke føroplevet at der er kommet 2 streger efter udrendt tid. Jeg ved godt at man ikke må tælle det som et reel resultat, men er der nogle af jer herinde der har oplevet, at de forsinkede to streger faktisk blev til et positivt resultat? 
jeg har virkelig haft det underligt for tiden.
Mine madvaner har ændret sig drastisk, jeg spiser og spiser, især om aftenen og det skal helst være sødt. Jeg er ualmindelig tørstig og er begyndt at føle ulyst ved madvarer, som jeg plejer at elske.
Jeg er konstant på toilettet, har de sidste 4 dage vågnet præcis ml. Kl.4 og 4.30 for at skulle tisse - jeg plejer aldrig at skulle tisse om natten.
Jeg oplever at det tynger i min mave, giver jag og niv, så jeg må holde min mave oppe når jeg fx. Går ellers giver det stød/jag i min underliv. Ligeledesreagerer min underliv på, nårjeg på min cykelløbet over et bumpel.
Jeg er helt vanvittig oppustet og ligner en der er 5-6 måneder henne! Og så er jeg bare så skide træt og moody - hvilket jeg også kan være op til mens... Nu er jeg bare på 35 dagen og.... Hvornår kunne I andre teste positivt? 
Jeg vil lige sige, at jeg ikke har været total opsat på at skulle være gravid, jeg har nærmere ønsket at det ikke skete, da min datter har været fuldstÆndig umuligvdet sidste halve år! Så ingen indbildte symptomer her