2 voksne + 1 barn på 3 år + 1 nyfødt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
12 svar
5 synes godt om
31. juli 2014

msmukke

Hvad vil i mene man skal have til rådighed på en familie af denne str?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Rockertand

msmukke skriver:

Omkring 12000?!

Anmeld

31. juli 2014

Trekløver(:

msmukke skriver:

Vi har 10.000 til rådighed 1 barn og 2 voksne og vi bruger kun 5000 ca. så vil sige at i godt kan leve for en 6-7000

Anmeld

2. august 2014

msmukke

M_V skriver:

Vi har 10.000 til rådighed 1 barn og 2 voksne og vi bruger kun 5000 ca. så vil sige at i godt kan leve for en 6-7000

Synes der er rigtig mange der siger 12000-13000 - hvilket jeg synes er mange penge.

Anmeld

2. august 2014

stjernehimmel

msmukke skriver:

Synes der er rigtig mange der siger 12000-13000 - hvilket jeg synes er mange penge.

synes også at det er MEGET voldsomt... 

men det kommer jo også an på hvordan man lever osv....

Anmeld

2. august 2014

Frk_Louise

Rådighedsbeløb - er det ikke det, man har tilbage, når alle faste udgifter er betalt? Altså de penge, der er tilbage til mad, transport osv.? Så vil jeg da også sige, at 12.000 er voldsomt meget   Halvdelen burde da næsten kunne gøre det..

Anmeld

2. august 2014

Michella2

msmukke skriver:

8-9000 til mad og diverse.

Anmeld

2. august 2014

StudPsyk

msmukke skriver:

Altså det kommer vel an på hvad det rådighedsbeløb dækker. Vi er cirka samme sammensætning, bortset fra den mindste er 16 mdr. Vi har 4000-5000 til mad, og får 1500 hver i lommepenge (hvilket må siges at være en luksus, 500 kunne sagtens gøre det)+ 2000 på opsparing. Det er sådan ud over faste udgifter (som inkluderer transport)

Anmeld

2. august 2014

Trekløver(:

msmukke skriver:

Ja det er der, men min erfaring siger at man sagtens kan gøre det billigere. Som sagt har vi dobbelt så meget til rådighed end vi bruger, og vi lever rigtig fint, og uden nogen mangler. Vi spare så bare resten op til huskøb.

Hvis man bare tænker lidt over hvad man køber, og laver madplan hver uge, så er det ikke nødvendigt med 12-13.000 kr.

Anmeld

2. august 2014

msmukke

Tak for jeres svar. Vi har en pige på 2 år nu, og kunne godt tænke mig en mere men det brude også kunne lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.