Såååå træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
4 svar
1 synes godt om
31. juli 2014

Bak

Ja, det er hvad jeg er! Jeg er 8+0 i dag og bare virkelig træt. Kunne gå i seng kl 20, hvis det skulle være! Kan ingenting om aftenen. Vil bare sove..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Joan ( Smallie )

Hvis du ikke skal nå noget og har noget du skal så gå i seng og sov.

Jeg vrar også mega træt og havde det rigtig dårligt til jeg var13 uger henne med dem begge og jah du bliver nød til at gøre som kroppen fortæller dig. 

Anmeld

31. juli 2014

SussieThyssen

Bak skriver:

Ja, det er hvad jeg er! Jeg er 8+0 i dag og bare virkelig træt. Kunne gå i seng kl 20, hvis det skulle være! Kan ingenting om aftenen. Vil bare sove..

Det er helt normalt.
Det plejer at gå over engang efter 12. uge.

Husk dit jern og alt det:
Og sov så

jeg kunne sidde op og falde i søvn på en stiv stol de første 12-14 uger med mine.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. juli 2014

Bak

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvis du ikke skal nå noget og har noget du skal så gå i seng og sov.

Jeg vrar også mega træt og havde det rigtig dårligt til jeg var13 uger henne med dem begge og jah du bliver nød til at gøre som kroppen fortæller dig. 

Ja, men man kunne jo godt tænke sig at nå alt mulig oprydning osv.. I dag endte det med et par timer på sofaen, så nu er jeg gået i seng for at sove der resten af natten

Anmeld

31. juli 2014

Bak

SussieThyssen skriver:

Det er helt normalt.
Det plejer at gå over engang efter 12. uge.

Husk dit jern og alt det:
Og sov så

jeg kunne sidde op og falde i søvn på en stiv stol de første 12-14 uger med mine.

Kærligst
Sussie

Ja, jeg kan også huske første graviditet, hvor jeg også sagtens kunne sove middagslure i første trimester... Det er ellers slet ikke mig
Nu kan jeg selvfølgelig ikke huske, hvornår trætheden forsvandt sidste gang nu har jeg haft den siden 5. uge.
Glæder mig til overskuddet kommer tilbage
Jeg husker mit jern fra om et par uger, tak for påmindelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.