Uge 5 eller uge 9 ? Førstegangs gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.835 visninger
5 svar
6 synes godt om
31. juli 2014

Natlyse

Lidt tvivl om hvor langt jeg er henne, da jeg fik min sidste menstruation, så det passer med jeg er i uge 5 men symptomer startede muligvis før og har læst at man sagtens kan få menstraution på trods af man er gravid (testede positiv i uge 3 hvis jeg er i uge 5) Hvad tror i? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

SussieThyssen

Natlyse skriver:

Lidt tvivl om hvor langt jeg er henne, da jeg fik min sidste menstruation, så det passer med jeg er i uge 5 men symptomer startede muligvis før og har læst at man sagtens kan få menstraution på trods af man er gravid (testede positiv i uge 3 hvis jeg er i uge 5) Hvad tror i? 

Det er jo svært at sige..så det er kun en scanning, der kan afgøre det.

Men det er rigtigt, at man sagtens kan have mens selvom man er gravid.
Jeg er en af dem.
Så man kan ikke altid regne med det.
Altså..få en scanning, så du kan få ro på hvor langt du er henne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

31. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvordan så din test ud? Hvis du testede positiv i uge 3 vil den nok ikke have været mega bragende positiv, det vil den til gengæld hvis du i virkeligheden testede i uge 7.

Anmeld

31. juli 2014

Natlyse

Den var klart positiv - ingen tvivl Tror også jeg bare betaler for en scanning for skal først til læge den 25.8 - og der er godt nok lang tid til..  

Anmeld

31. juli 2014

Kløver

Mor11 skriver:

Hvordan så din test ud? Hvis du testede positiv i uge 3 vil den nok ikke have været mega bragende positiv, det vil den til gengæld hvis du i virkeligheden testede i uge 7.

Enig

Til ts: samtidig kan et mavebillede ikke sige ret meget, da vi ikke ved hvordan du så ud inden og barnet først vokser ud af bækkenet ca ved uge 12 så det er sansynligvis luft fordi man er oppustet og derfor meget forskelligt hvor stor man ser ud (er i øvrigt meget forskelligt hele graviditeten) 

Anmeld

31. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Natlyse skriver:

Den var klart positiv - ingen tvivl Tror også jeg bare betaler for en scanning for skal først til læge den 25.8 - og der er godt nok lang tid til..  

Bum, ja så er det spændende!  God ide med en scanning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.