Den smukkeste ventekjole nogensinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.496 visninger
9 svar
11 synes godt om
31. juli 2014

Anonym trådstarter

Ja det var hvad jeg så på en gammel bekendt (nærmere en venindes, venindes veninde) Så langt ude er den. Jeg må bare eje den kjole, men damen er så perifær at jeg ikke vil skrive til hende på facebook.

Den er hvid og lang med en meget høj slids, for at man skal kunne se maven, altså en fotokjole, der blomster for oven. Der er faktisk meget brudekjole over den bortset fra at den er så bar.

Nogen der har en idé om, hvor den kjole kan være fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Ja det var hvad jeg så på en gammel bekendt (nærmere en venindes, venindes veninde) Så langt ude er den. Jeg må bare eje den kjole, men damen er så perifær at jeg ikke vil skrive til hende på facebook.

Den er hvid og lang med en meget høj slids, for at man skal kunne se maven, altså en fotokjole, der blomster for oven. Der er faktisk meget brudekjole over den bortset fra at den er så bar.

Nogen der har en idé om, hvor den kjole kan være fra?

Skriv dog til hende - det kan være, hun vil sælge den eller fortælle hvor den er købt eller hvilket mærke :0)
De færreste kvinder vil blive kede af at få at vide, at de har set så godt ud, at en vildt fremmed ligefrem kontakter en ud af den blå luft for at komme til at ligne

Anmeld

31. juli 2014

Sissel

Jeg ville også skrive til hende.. Det er da bare et komplimente til hende og du MÅ bare eje kjolen.. Win for begge

Anmeld

31. juli 2014

Anonym trådstarter

Kan se at det tilsyneladende er en kjole Fo2art i Herning bruger kan man skrive til dem? Eller ved nogen noget om den kjole. Da flere modeller har den på så går ud fra at det er fotografens?

Anmeld

31. juli 2014

CaWi

Anonym skriver:

Kan se at det tilsyneladende er en kjole Fo2art i Herning bruger kan man skrive til dem? Eller ved nogen noget om den kjole. Da flere modeller har den på så går ud fra at det er fotografens?

Så kan du jo kontakte dem, og hører hvor de har købt kjolen henne

Anmeld

31. juli 2014

Mumto3

Hm... Du har set en bruge den til hverdag??? Jeg kan overhovedet ikke forstille mig nogen have den på, hverken til en tur i Netto eller til Cafe besøg med min kæreste eller veninde. Ok, stil er forskelligt, men langt slæb og kig til trusserne i en og samme kjole, det har jeg dog aldrig set som almindelig beklædning.

- men super god reklame for fotografen, at vi alle lige klikker  ind på hjemmesiden for at se kjolen. 

Anmeld

31. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mumto3 skriver:

Hm... Du har set en bruge den til hverdag??? Jeg kan overhovedet ikke forstille mig nogen have den på, hverken til en tur i Netto eller til Cafe besøg med min kæreste eller veninde. Ok, stil er forskelligt, men langt slæb og kig til trusserne i en og samme kjole, det har jeg dog aldrig set som almindelig beklædning.

- men super god reklame for fotografen, at vi alle lige klikker  ind på hjemmesiden for at se kjolen. 

Hun skriver det er en fotokjole.... Så mon ikke hun bare gerne vil have taget nogen billeder i den også? 

Anmeld

31. juli 2014

Mumto3

Mor11 skriver:

Hun skriver det er en fotokjole.... Så mon ikke hun bare gerne vil have taget nogen billeder i den også? 

Nå! Ja, så giver det meget mere mening!!! Ja, det kan jeg bedre forstå 

Anmeld

1. august 2014

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Kan godt se, det virker som reklame, men... Nu har jeg ikke noget med den fotograf at gøre, bor temmelig langt væk fra Herning og får ikke ligefrem penge eller gratisfotografering for at nævne dem :-) 

Men historien fra starten er: Jeg ser den her venindes, venindes, veninde på facebook i kjolen. Falder i svime over den, og skynder mig at oprette tråden, da jeg tænker at her er mange gravide og nogen måske ved noget. Siden tjekker jeg hendes facebook igen ser så hvad fotografen hedder, undersøger hjemmesiden og finder ud af at det er en kjole hun har i studiet :-) 

Altså ufrivillig reklame 

Anmeld

1. august 2014

Mumto3

Anonym skriver:

Kan godt se, det virker som reklame, men... Nu har jeg ikke noget med den fotograf at gøre, bor temmelig langt væk fra Herning og får ikke ligefrem penge eller gratisfotografering for at nævne dem :-) 

Men historien fra starten er: Jeg ser den her venindes, venindes, veninde på facebook i kjolen. Falder i svime over den, og skynder mig at oprette tråden, da jeg tænker at her er mange gravide og nogen måske ved noget. Siden tjekker jeg hendes facebook igen ser så hvad fotografen hedder, undersøger hjemmesiden og finder ud af at det er en kjole hun har i studiet :-) 

Altså ufrivillig reklame 

Jeg er helt med på den Jeg havde misforstået det første indlæg og troede du ville have kjolen, som et stykke tøj du ville bruge til hverdag/ fest, og det var jeg ret uforstående overfor. Men så var derhen anden bruger forklarede at det var en fotokjole, altså en kjole man kun har på på billeder, og så gav det hele mere mening. Håber du finder kjolen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.