Bleer og startpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
11 svar
2 synes godt om
31. juli 2014

Højgaard

Hej alle 

Er der nogen af jer der kan anbefale nogle gode startpakker? Vi venter barn til januar 

Evt. også nogen der kan anbefale et mærke bleer? Selvfølgelig kan der være forskel mht allergi o.lign. men jeg er meget på bar bund, også da det er vores første barn.

Tak om nogen vil dele sine erfaringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

yagnes

a startpakker hentede jeg selv : Babysam, Rema1000, Lidl, Matas, Føtex/bilka. tror vidst det var dem og af bleer har vi altid brugt Libero, dem er vi meget glade for. 

Anmeld

31. juli 2014

Chevro

Højgaard skriver:

Hej alle 

Er der nogen af jer der kan anbefale nogle gode startpakker? Vi venter barn til januar 

Evt. også nogen der kan anbefale et mærke bleer? Selvfølgelig kan der være forskel mht allergi o.lign. men jeg er meget på bar bund, også da det er vores første barn.

Hvad venter i jer?

Vi har prøvet alle mulige låne bleer Men libero har klart været de bedste til vores søn og han er over 2 nu, og dem kører vi stadig med

Anmeld

31. juli 2014

Frk_Louise

Hej alle 

Jeg arbejder i en børnehave og har derfor skiftet og set rigtig mange forskellige slags bleer. Vil sige, at jeg synes dem fra Rema er de bedste til prisen 

Det er ihvertfald dem, vi kommer til at bruge til vores prinsesse herhjemme, når hun kommer 

Anmeld

31. juli 2014

Frk.S

Til helt nyfødte synes jeg Libero er bedst.

Men når man rykker op i de lidt større bleer synes jeg dem fra Rema1000 er mindst lige så gode.... og ja, de er jo væsentlig billigere. 

Anmeld

31. juli 2014

Christine

Højgaard skriver:

Hej alle 

Ved ikke med startpakker, men Liberos bleer har altid haft den bedste pasform til vores børn 

Anmeld

31. juli 2014

Snevejr84

Du skal prøve dig frem med bleer. Nu synes jeg selv de bleer Aldi har er super gode. Hvor de små fra rema er meget tykke.

Anmeld

31. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min erfaring gennem familie og venner er at det er vidt forskelligt hvad man sværger til af bleer det kommer meget an på barnets kropsbygbing og om de har ekstra sart hud fx  

vi har en dreng hvor alt undtagen pampers fungerer så der er frit valg og vi vælger det billigste i den butik vi nu handler i da han var lille var det næsten altid aldis, nu er det enten remas eller nettos egne. Og änglamark hvis det er akut, da fakta ligger tættest på 

jeg skal hente babypakker i rema, Matas, Lidl, babysam og muligvis Føtex hvis libero stadig kører med babypakker. Det har jeg ikke helt fundet ud af

Anmeld

31. juli 2014

Højgaard

Chevro skriver:

Hvad venter i jer?

Vi har prøvet alle mulige låne bleer Men libero har klart været de bedste til vores søn og han er over 2 nu, og dem kører vi stadig med

Vi ved endnu ikke hvilket køn vi venter, da babyen ikke lige lå til at se det ved sidste scanning, men jeg skal til MD d. 20/8 så det ser vi frem til også at få kønnet af vide 

Tak for svar 

Anmeld

31. juli 2014

Højgaard

Tak til jer alle for svar 

Ingen tvivl om at man må prøve sig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.