Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey
jeg er førstegangs gravide i uge 40+1 idag og jeg idag begyndte når jeg tisser og jeg så tørke mig så kan jeg se på papiret at der er sådan noget klister noget og det har jeg aldrig oplevet før.
Hvad kan det betyde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Er det ikke meget normalt, at man har øget udflåd under graviditeten? Mon ikke, det bare er dét?
Rettelse - nu så jeg lige, du er i uge 40.. Så kan det måske være slimproppen?
Kommende mor skriver: Hey jeg er førstegangs gravide i uge 40+1 idag og jeg idag begyndte når jeg tisser og jeg så tørke mig så kan jeg se på papiret at der er sådan noget klister noget og det har jeg aldrig oplevet før. Hvad kan det betyde?
Okay tusind tak for svar
Men vil der så gå kort tid eller langtid enden jeg begynder at få veer osv?
Kommende mor skriver: Okay tusind tak for svar Men vil der så gå kort tid eller langtid enden jeg begynder at få veer osv?
Det er meget forskelligt, slinproppen er ikke noget endeligt tegn. Tegnblødning of endnu bedre, vandafgang kan man mere stole på
Sandratoft skriver: Det er meget forskelligt, slinproppen er ikke noget endeligt tegn. Tegnblødning of endnu bedre, vandafgang kan man mere stole på
Og så det vil sige tegnblødning eller vandet går eller veer det er de 3 man kan regne med?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128