Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Både min farmor og mormor hed/hedder Else. Morfar Erik og farfar Hanns. "Stedbedster" hed Agnes og Thomas.
Pigenavne: Bente, Elise, Agnete, Nina, Ella, Patricia, Jytte, Kristine, Marie, Margrethe, Lis
Drengenavne: Svend, Viggo, Thomas, Åge, Niels, Henrik, Julius, Holger, Helge, Jørgen, Egon, Flemming
knud-Jørgen
Aase
Elva
Ebba
og min kærestes mormor på 94 hedder Nora, det er SÅ fint et navn syntes jeg.
Kay skriver: Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre? Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre?
Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
Karen
Marie
Magrethe
Vera
Verna
Dagmar
Bertha
Johanne
Charles
Bruner
Erling
Birger
Hvad hedder/hed jeres bedsteforældre og Olleforældre? Ja vi er jo lidt til de ældre navne så tænker der måske var noget inspiration at hente
Det er vel til lillesøster, så sparer jer for drengenavnet Bente, Inge, Johanne, Sophie og Line, resten kendte jeg ikke :-)
Af de oldeforældre jeg kan huske er der navne som oline, ester, William og Jørgen, dem jeg umiddelbart lige kan huske
Af dem jeg kan huske i min familie er:
Karen (og saa hed hun vist Avilda til mellemnavn)ThorkildDe var skilt, og blev saa gift med en Anton og en Thea
IngerErik
Dagny
Hmm kan jeg virkelig kun huske en oldeforælder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128