Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
6 svar
16 synes godt om
31. juli 2014

*Mor Til Albert*

Kl. 11:30 i dag skal jeg have foretaget en kønsscanning. Vi fik godt nok kønnet at vide til MD-scanning, men da sygeplejersken sagde, at det ikke var med 100% sikkerhed at det var en dreng, så vil jeg havde vished nu. Jeg glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Vivienne

Spændende

Glæder mig til en update

Anmeld

31. juli 2014

*Mor Til Albert*

Vivienne skriver:

Spændende

Glæder mig til en update

Der var ingen tvivl! Det er en dreng. Han lå lige for det, og scannings-damen var så sød at give mig et billede af hans ædlere dele i 3D selvom at jeg ikke havde bestilt en scanning i 3D. Samtidig ligger han en my over den dér midterste streg i vækstkurven, men han er stadig indenfor normalen. Så en velskabt dreng med sul på kroppen.  

Anmeld

31. juli 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Der var ingen tvivl! Det er en dreng. Han lå lige for det, og scannings-damen var så sød at give mig et billede af hans ædlere dele i 3D selvom at jeg ikke havde bestilt en scanning i 3D. Samtidig ligger han en my over den dér midterste streg i vækstkurven, men han er stadig indenfor normalen. Så en velskabt dreng med sul på kroppen.  

Tillykke med ham 

Det må være dejligt at han er fint stor, det giver alverdens bekymringer hvis baby er under den dumme midterste streg!

Anmeld

31. juli 2014

*Mor Til Albert*

Christine skriver:

Tillykke med ham 

Det må være dejligt at han er fint stor, det giver alverdens bekymringer hvis baby er under den dumme midterste streg!

Både min kæreste og jeg selv var også babyer med sul, så hvorfor skulle min elskede søn ikke også være det? - Selvom at jeg tænker over, om det er en ordentlig klippert jeg skal have ud dernede, så sidder jeg lige nu med den største lykkefølelse. Det bobler helt i maven.  

Anmeld

31. juli 2014

Vivienne

Stort tillykke med ham. Skønne nyheder

Anmeld

31. juli 2014

*Mor Til Albert*

Vivienne skriver:

Stort tillykke med ham. Skønne nyheder

Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.