wallstickers..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
4 svar
4 synes godt om
31. juli 2014

Sitrani

Godmorgen..

Jeg vil gerne købe nogle wallstickers, både skrift og motiver til min datters værelse. Har bare lige brug for nogle råd fra nogen, der har prøvet det før!

1. Hvor har I købt jeres?

2. Pillede jeres unger ikke wallstickers'ne ned fra væggen? Eller hvordan undgik I at det skete?

3. Kan man sætte det op på rotex-væg? Altså en væg med det der nuprede tapet..?

På forhånd gak for råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2014

Lilott

Jeg har købt på amazon, da dem jeg ville have var langt billigere der end de danske sider jeg havde kigget på
Vi har også det der trælse tapet på væggene, men de sidder fint fast. Hvis man kigger på dem tæt på ser det lidt træls ud pga. tapetet, men på afstand ser man det overhovedet ikke. De fleste sidder i en højde så Elias ikke kan nå dem, men den han kan nå piller han ikke ned. Da den lige var sat op syntes han at den var spændende og skulle hele tiden røre ved den, men der er ingen problemer nu

Anmeld

31. juli 2014

Studerendemor

Sitrani skriver:

Godmorgen..

Jeg vil gerne købe nogle wallstickers, både skrift og motiver til min datters værelse. Har bare lige brug for nogle råd fra nogen, der har prøvet det før!

1. Hvor har I købt jeres?

2. Pillede jeres unger ikke wallstickers'ne ned fra væggen? Eller hvordan undgik I at det skete?

3. Kan man sætte det op på rotex-væg? Altså en væg med det der nuprede tapet..?

På forhånd gak for råd!

Min datter pillede alt ned, der kunne pilles ned. Men hun var også et af de der børn, der åd jord fra potteplanterne, tegnede på væggene med tusch, kastede ting i toilettet og tømte køkkenskabene ved hver eneste øjeblik, vi ikke havde øjnene klistret på hende. Hun vidste godt, at det ville vi ikke have, men det var åbenbart for sjovt til, at hun kunne lade være og fik altid travlt med at lade som om, det ikke var hende 

Du kan evt. lægge ud med nogle billige af slagsen, og se om din datter kan holde fingrene fra dem. Min veninde brugte 800,- på et sæt wallstickers, der hang i under en time, før sønnen havde pillet dem ned, krøllet -og revet dem itu... 

Anmeld

31. juli 2014

LinLin

Jeg har købt en del forskellige steder... Fx tiger, søstrene grene, panduro hobby, amazon...

Der er aldrig blevet pillet ned! Og har hellerikke efterladt mærker.

Vi har helt glatte vægge (væv?) så ved ikke om de holder på nubret tapet...

Anmeld

31. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kan ikke huske hvor vores er købt, men den sidder på rutex. Hvis det bare er af ordenlig kvalitet (ikeas kan ikke holde ret længe fx) så burde de sidde fint. Du kan evt Varme den lidt forsigtigt op med en føntørre når den er sat op, så bliver den blød og lægger sig ind i alle fordybningerne. Ligner nærmest den er malet på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.