Efter kirurgisk abort :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
7 svar
2 synes godt om
30. juli 2014

Frøken C.

Er der nogen herinde, som ved hvor længe man bløder efter en kirurgisk abort ? Hvad er normalt ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

A.n.onym.

Frøken C. skriver:

Er der nogen herinde, som ved hvor længe man bløder efter en kirurgisk abort ? Hvad er normalt ?  

Jeg blødte en måned - aftagende self., men ca en måned

Anmeld

30. juli 2014

Frøken C.

MommyK skriver:

Jeg blødte en måned - aftagende self., men ca en måned

Okay, mange tak for svar  

På sygehuset sagde de omkring 9 dage, så var begyndt at syntes det var lidt underligt det ikke var stoppet. 

Anmeld

30. juli 2014

A.n.onym.

Frøken C. skriver:

Okay, mange tak for svar  

På sygehuset sagde de omkring 9 dage, så var begyndt at syntes det var lidt underligt det ikke var stoppet. 

Altså det skulle gerne være aftagende, ellers kan det være at de ikke har fået det hele ud? Sender lige en krammer, ved hvor hårdt det er 

Anmeld

30. juli 2014

sandramor

Frøken C. skriver:

Okay, mange tak for svar  

Tror det er meget forskelligt.... Bløder du meget? 

Jeg har prøvet det 2 gange.. Og begge gange har jeg blødt meget lidt og vist nok max en lille uge mener jeg 

Anmeld

30. juli 2014

Frøken C.

MommyK skriver:

Altså det skulle gerne være aftagende, ellers kan det være at de ikke har fået det hele ud? Sender lige en krammer, ved hvor hårdt det er 

Åh, mange tak

Jeg synes dog også det er blevet bedre, men har flere gange oplevet at det vist stoppet, eller det troede jeg, men så begynder det igen. Har også haft ondt, hvis jeg har gået en del. Så er smerterne kommet om aften. Jeg undrer mig bare lidt over det bliver ved. Nå, men jeg må jo kontakte lægen ellers 

Anmeld

30. juli 2014

Frøken C.

sandramor skriver:

Tror det er meget forskelligt.... Bløder du meget? 

Jeg har prøvet det 2 gange.. Og begge gange har jeg blødt meget lidt og vist nok max en lille uge mener jeg 

Jeg bløder ikke meget, men det undrer mig lidt at det kommer og går. Og får også til tider ret ondt, når jeg har gået en del. Må jo kontakte lægen 

Tak for svar 

Anmeld

31. juli 2014

Mama85

Det er meget forskelligt..jeg har ved mine ikke decideret blødt, kun meget let pletblødning i et par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.