Avent flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2014

Papillon

Hvordan gives flasken rigtigt, så der skabes vakuum, og mælken ikke løber ved siden af? Eller kommer det bare med tiden, når barnet bliver mere vant til flasken?

Jeg fik bestilt fire flasker, før jeg opdagede problemet. Troede bare det hjalp at skifte flaskesutten ud med 1 (0 m+) frem for 2 (1 m+), men der løber stadig lidt ved siden af. Dog slet ikke så meget som før, hvor hun også flere gange spyttede ud, fordi det gik for hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

TNBC

Papillon skriver:

Hvordan gives flasken rigtigt, så der skabes vakuum, og mælken ikke løber ved siden af? Eller kommer det bare med tiden, når barnet bliver mere vant til flasken?

Jeg fik bestilt fire flasker, før jeg opdagede problemet. Troede bare det hjalp at skifte flaskesutten ud med 1 (0 m+) frem for 2 (1 m+), men der løber stadig lidt ved siden af. Dog slet ikke så meget som før, hvor hun også flere gange spyttede ud, fordi det gik for hurtigt.

Hvordan mener du med ved siden af? Altså fra flasken eller fra hende, mens hun spiser?

Anmeld

30. juli 2014

Papillon

Yurie skriver:

Hvordan mener du med ved siden af? Altså fra flasken eller fra hende, mens hun spiser?

Nå ja selvfølgelig! Havde ikke lige tænkt på, at det kunne forstås på to måder

Fra hende, fra underlæben ned over hagen og halsen.

Anmeld

30. juli 2014

TNBC

Papillon skriver:

Nå ja selvfølgelig! Havde ikke lige tænkt på, at det kunne forstås på to måder

Fra hende, fra underlæben ned over hagen og halsen.

Det sker stadigvæk her, ved næsten hvert måltid, og hun er 5måneder. har også avent flasker. har bare altid hagesmækken godt om halsen og så en stofble til at tørre det væk. 

Er det bare en lille smule der løber ud?

Anmeld

30. juli 2014

Papillon

Yurie skriver:

Det sker stadigvæk her, ved næsten hvert måltid, og hun er 5måneder. har også avent flasker. har bare altid hagesmækken godt om halsen og så en stofble til at tørre det væk. 

Er det bare en lille smule der løber ud?

I starten går det fint, men så er det som om hun giver lidt slip eller ikke kan følge med - og så er det ret meget, der løber ved siden af  Tænker hun måske stadig er for vant til bryst til helt at kunne følge med flasken.

Anmeld

30. juli 2014

TNBC

Papillon skriver:

I starten går det fint, men så er det som om hun giver lidt slip eller ikke kan følge med - og så er det ret meget, der løber ved siden af  Tænker hun måske stadig er for vant til bryst til helt at kunne følge med flasken.

Giv hende en pause, når det sker. Og så prøv igen. Det gør jeg, for ja det kan til tider være lidt meget. 

Men ja nu er nok også vant til bryst, og skal lige vænne sig til flasken. 

Anmeld

30. juli 2014

Papillon

Yurie skriver:

Giv hende en pause, når det sker. Og så prøv igen. Det gør jeg, for ja det kan til tider være lidt meget. 

Men ja nu er nok også vant til bryst, og skal lige vænne sig til flasken. 

Det gør jeg skam også - der er ingen grundt til at lade hende bade i mælk 

Håber bare, at man på en eller anden måde kan få det til at fungere uden så meget spild ud over det hele 

Anmeld

30. juli 2014

TNBC

Papillon skriver:

Det gør jeg skam også - der er ingen grundt til at lade hende bade i mælk 

Håber bare, at man på en eller anden måde kan få det til at fungere uden så meget spild ud over det hele 

Det kan blive bedre. hun skal jo bare lige lære det. 

Anmeld

31. juli 2014

FrkGranger

Har du prøvet med en anden flaske type?

Her kan avent ikke bruges, han kan kun ganske kort holde vaccum, så vi bruger mam anti kolik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.