Umuligt at svarer på ;)
Alt hvad jeg køber får 40 grader og en tur i tørren, næsten da :D Jeg ville nemlig godt ha' at det skulle være så blødt som muligt til den lille ny :P
Havde dog købt en uldhue, som dog ikke kom i tørren (C)
Første gang havde jeg str. nyfødt med til den lille. Str.50
Det viste sig så at være for småt, så jeg kunne slet ikke bruge noget af det :(
Noget andet var, at alt det tøj jeg havde var lyserødt og pink. Fik så underligt nok 1 dreng (?) Lidt krise der, men mest for farmand som nægtede at han fik lyserødt på. (et eller andet panik bøssetrame) Jeg måtte så sidde med et blødt håndklæde og en dyne om vores lille dreng, men vi ventede på at farmand kom hjem med noget knap så piget :))
Denne gang havde jeg så str.56 med, og havde helgarderet mig med noget hvidt og råhvidt. Det var så ALT for stort >(
Synes faktisk at alt var for stort, også str.50
Det ikke alt der kryber efter vask og tørring. Men det meste gør jo nok :) Noget kryber også mere end andet. Jeg synes ikke at det i rib er så slemt til at krybe. Men body'er i alm. glat bomuld kryber ofte rimligt meget. f.eks. bruger min pige nu Str.74 i bukser, men str.80/86 i body'er og natdragter. Så...? ;)
Jeg prøver lige at trylle dig et eksempel mere på, hvorfor det med størrelser er komplet umuligt :D
BRB
Anmeld