hjælp.. gode råd til igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
1 svar
1 synes godt om
30. juli 2014

tinemus79

Jeg ville lige høre, om der er nogle der har nogle gode råd eller fif til, når man bliver sat i gang.

Sådan som det ser ud lige nu, bliver jeg sat i gang i morgen middag. Jeg fødte alm. med min store dreng endda 10 dage før, så har lært at det absolut ikke er skrevet, at det bliver lige så nemt anden gang. Jeg fødte også meget hurtigt sidst. Det tog kun 4 timer fra 1 cm til han var ude, men sådan som lillebror har opført sig indtil videre, er jeg begyndt at tro på han nok skal spænde ben. 

Jeg har derfor også haft svært ved beslutningen om jeg skal blive på sygehuset, når de har sat tingene i sving eller tage hjem. Tør jeg tro på at anden gang går det endnu stærkere og jeg så begiver mig hjemad eller kommer det til at tage en krig ??

så har i nogle gode råd eller erfaringer så kom endelig med dem. Alt er velkommenn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Hønsemor

tinemus79 skriver:

Jeg ville lige høre, om der er nogle der har nogle gode råd eller fif til, når man bliver sat i gang.

Sådan som det ser ud lige nu, bliver jeg sat i gang i morgen middag. Jeg fødte alm. med min store dreng endda 10 dage før, så har lært at det absolut ikke er skrevet, at det bliver lige så nemt anden gang. Jeg fødte også meget hurtigt sidst. Det tog kun 4 timer fra 1 cm til han var ude, men sådan som lillebror har opført sig indtil videre, er jeg begyndt at tro på han nok skal spænde ben. 

Jeg har derfor også haft svært ved beslutningen om jeg skal blive på sygehuset, når de har sat tingene i sving eller tage hjem. Tør jeg tro på at anden gang går det endnu stærkere og jeg så begiver mig hjemad eller kommer det til at tage en krig ??

så har i nogle gode råd eller erfaringer så kom endelig med dem. Alt er velkommenn

Det eneste råd jeg har, er at slap så meget af som overhovedet muligt og følg de råd du får på sygehuset

Jeg fødte 18 dage før termin første gang, hvor det hele gik i gang af sig selv, 3,5 time efter første ve var han født med hans lillebror blev jeg sat igang 15 dage før termin grundet slem bækkenløsning der havde givet føleforstyrrelser i mine ben, og fik af vide under samtalen at jeg nok skulle regne med stikpiller af flere omgange, da jeg dagen forinden kun var en halv til en hel cm åben, men da jeg kom op for at blive sat igang, fandt man ud af jeg var åbnet mig til ca. 2 cm, så fik lagt klyx og kom en lille tur ud og gå og så tog de vandet, fra de tog vandet og til jeg fødte gik der 3 timer og 29 minutter. Så måske du bliver positiv overrasket i morgen? Men uanset hvad er tålmodighed stadig vigtigt

Held og lykke med imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.