Er der andre end mig som kan blive helt frustreret over at læse i de bøger eller apps, som fortæller om barnets udvikling, og hvad barnet kan i den alder det er nu?
Jeg købte i sin tid Helens babydagbog som jeg har været glad for, men bliver mere og merefrustreret hver uge når jeg slår op på en ny side for at læse om hvad baby kan nu, for hver gang er der bare nogen af de ting Marius ikke kan endnu! Han har altid været lidt bagud og hver gang bliver jeg bekymret og tænker "hvorfor kan han ikke det, lærer han det nu aldrig?". Det er super træls. Specielt fordi vi har været tilknyttetbørneafdelingen og så sent som i fredags fik vi af vide at han var super fin og vi ikke skulle være bekymret for ham. Han er ikke den hurtigste men han kan det han skal han er bare i den sene ende. Alligevel bekymrer jeg mig!
For eksempel i dag kom jeg til at læse en uge frem (dumt, jeg ved det) og der stod: (13 uger) Nu kan din baby bruge sine hænder, og vil, hvis du giver den en rangle, selv række ud efter den og tage fat i den. Det er Marius slet ikke tæt på!!!!
Så stod der også: Nu kan dit barn holde hovedet højt og støtte på albuerne når det ligger på maven. Ja okay, Marius kan så ikke engang løfte selve hovedet endnu!!
iiih.. Er der nogen der har samme frustrationer, eller bare kan berolige mig lidt? Føler jeg er den eneste hvis barn ikke lige kan det som alle andre kan i den alder... 
Anmeld