I morgen er det 3 år siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
5 svar
14 synes godt om
29. juli 2014

cecilie1984

Vores skønne Freja tog røven på alle og valgte at komme til verden i en ambulance på en resteplads. 12 min så var hun ude og der har været fart på hende lige siden. Kan ikke forstå jeg ikke har så store børn nu :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Vivienne

Hvor er de skønne

Hvordan var din oplevelse af fødslen i ambulancen?

Tænker nemlig ofte over, hvad hvis det sker i ambulancen

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

cecilie1984 skriver:

Vores skønne Freja tog røven på alle og valgte at komme til verden i en ambulance på en resteplads. 12 min så var hun ude og der har været fart på hende lige siden. Kan ikke forstå jeg ikke har så store børn nu :-) 

Stort tillykke (; Hvor fedt med en anderledes fødsel

Smuk pige (:

Anmeld

30. juli 2014

Mor til F

cecilie1984 skriver:

Stort tillykke til Freja med de 3 år

Anmeld

30. juli 2014

Dafnies

Stort tillykke! Og sikke en smuk lille pige!

Anmeld

30. juli 2014

cecilie1984

Vivienne skriver:

Hvor er de skønne

Hvordan var din oplevelse af fødslen i ambulancen?

Tænker nemlig ofte over, hvad hvis det sker i ambulancen

Mange tak for de fine ord.

Jamen oplevelsen af at føde i ambulancen var såmænd helt fin. Jeg nåede egentlig ikke at tænke så meget lige i situationen da selve turen kun tog 17 minutter og i de 17 minutter lå jeg i en ve storm af en anden verden. Min datter er født på 12 min så det meget stærkt, selve fødslen fra start til slut tog ca 30 min. Så det hele var en lidt voldsom omgang, men falck redderen hjalp mig så godt, og vi er venner den dag i dag, og det har hjulpet mig meget at have haft ham og snakke med efterfølgende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.