Update på hold kæft hvor er det bare kedeligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

Lady Marion <3

Det er rigtigt synd for dig men også for ham , han ville garanteret rigtigt gerne men har måske en blokering et eller andet sted  Det er rigtigt svært ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg er rystet over hvor ignorante svarene i den her tråd er.

Hvis en mand ikke har lyst til sex, er han enten homo eller en freak. Godt så.

Forestil jer en tråd hvor en kvinde skrev herinde at hun ikke havde lyst til sex, og hendes mand igen og igen, tre, fire gange på en dag, havde gnubbet sig op af hende, raget på hende, og til sidst nærmest kastet sig over hende, selvom hun var blevet ved med diskret og venligt at afvise ham. Tror I selv at svarene havde været "du må være lesbisk, eller også er der et eller andet seriøst galt med dig"? Nej vel? De havde nok nærmere lydt "hvad bilder han sig ind, sådan at overskride dine grænser og ikke lytte til dine signaler".

Nu er det jo bare sådan at ikke alle mænd har mere lyst end deres kvinder. Det er et kolossalt tabu og enormt skamfuldt for de mænd der ikke har særlig meget lyst, og derfor er det også rigtig, rigtig svært for dem at tale om det. De føler sig forkerte og umaskuline fordi samfundet dikterer at mænd altid skal have lyst - og da i hvert fald når deres kvinder har. Stakkels mænd.

TS: Du siger at jeres sexliv altid har været lidt halvsløjt. Det er jo sådan med sex at det i de fleste tilfælde altid er vildest, mest passioneret og hyppigst i starten af en relation. Det er i hvert fald meget sjældent at det ligefrem bliver bedre og bedre i årenes løb. Så hvis ikke man tænder på hinanden og har det godt i sengen fra starten, jamen så er det vel ret forudsigeligt at det ender sådan her? Ikke at jeg ikke kan forstå at man håber og forestiller sig, hvis man er forelsket - det forstår jeg godt. Men jeg kan snildt se den røde tråd fra starten af jeres relation og til hvor I er endt nu.

Derudover virker det som om du, bevidst eller ubevidst, virkelig får ham til at føle sig utilstrækkelig ved igen og igen at gøre ham opmærksom på at han er dårlig til det ene og det andet. Det er da totalt ødelæggende for en persons lyst. Tænk hvis det var din kæreste der blev ved og ved med at fortælle dig, direkte eller indirekte, at du var dårlig til at kysse, dårlig til at give blowjobs, dårlig til at ride ham o.s.v.? Man ville da ryge helt ned i det røde felt på selvtillidskontoen.

Måske har du ret i at han har en hemmelig lyst han ikke kan finde ud af at snakke om. Måske er han hæmmet. Men måske har han bare slet og ret ikke lige så meget lyst som du har? Måske interesserer sex ham ikke særlig meget? Noget kunne tyde på det hvis han aldrig har været særlig opfindsom i sengen.

Prøv at smide kønsrollerne og tankerne om "en rigtig mand" ud af vinduet. Tænk på hvordan situationen ville se ud hvis du var manden og han var kvinden. Prøv at forestille dig hvordan du ville have det hvis du ikke havde lyst til sex og din kæreste blev ved med at presse på.

Hvor gammel er jeres barn? Små børn er heller ikke just noget der sætter gang i sexlivet, specielt ikke hvis det i forvejen er problematisk.

Jeg synes det lyder som en god idé med en parterapeut. Jeg håber at I finder en som er kompetent og som kan hjælpe jer begge.

Det er da klart at vi pt bestemt ikke har samme lyst, og hvad grunden er og om vi skal handle på det må vi sammen finde ud af med en professionel, men synes bestemt ikke at jeg nedgør ham. Kunne aldrig finde på at sige at han er dårlig til at kysse el lign. Jg gør modsat rigtig meget ud af at fortælle ham at han er lækker og siger dagligt til ham at han ser godt ud og at jeg er vild med ham, så tænker ikke at jeg nedgør ham.

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

HKMK86 skriver:

Shiiiit hvor er du sej kvinde! Det er dælme da gå-på-mod trods op til flere afvisninger.. Hatten af for det...

Jeg fatter ærlig talt ikk manden din.... Det gør jeg bar ikk.. Uanset varme, tv-udsendelser (Seriøst, tv??), så forstår jeg ikk han afviser dig efter dine frække tiltag... Han burde kaste sig i gruset og takke dig for, du stadig gider gøre forsøget... 

Syns det lyder som en rigtig god ide med parterapeut eller sexolog, tror nemlig også, at det måske stikker dybere, og det kunne være godt, at få "ud i lyset", så i kan få nogle redskaber til, at arbejde med det og forhåbentlig få et bedre sexliv...  

Vil din mand være ok med hjælp udefra?

Held og lykke med det hele

Han er ihvertfald gået med til parterapi igen, men den med sexolog venter jeg lige med. Vil helst ikke skræmme ham..

Men de få minder jeg har fra min x (for næsten ti år siden) var bare markant anderledes. Jeg skulle bare vise toppen af min bh og så var han der bare. Ved godt man absolut ikke kan sammenligne, men synes bare det er pisse hårdt når jeg kaster mig over ham og at han ikke bidder på..

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Nu har jeg ikke læst den anden tråd.. Men jeg tænker at i bare har forskellige behov? Hvis det altid har været sådan, jamen hvorfor skulle der så pludselig være noget galt? Han har bare ikke samme sex behov, sådanne mænd findes altså uden at de fejler noget.. Jeg har afvist min mand et utal af gange , min mand afviser sjældent, han har et større sex behov end jeg ..... Jeg har også afvist selvom vi nærmest var igang..... Altså, og der er ikke noget galt med mig eller at jeg ikke tænder på min mand.. Tværtimod.. 

Det har ikke altid været så slemt som det er nu, også derfor jeg reagerer på det nu. Men helt klart har han bare et andet behov. Ihvertfald lige nu..

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

isabellasmor skriver:

Nu har jeg læst den anden tråd, og må indrømme det for mig lyder som om at han ER fint tilfreds... Tænker også , det er altså ikke alle der tænder på sexlegetøj osv.. Jeg tror bare i har 2 forskellige behov, og vil sige, det LYDER altså også som om du har er lidt større behov end gennemsnittet... Og så kan kløften imellem jer jo virke ekstrem og jeg kan godt forstå man kan begynde og tvivle på ens partners lyst til én osv, men tror simpelthen ikke det er tilfældet her... 

Det kan godt være han har det fint med det. Men det er vildt svært at finde ud af når han ikke giver udtryk for sine behov. Men hvis det rent faktisk er sådan at han er tilfreds med en gang i måneden, så er det fint hvis jeg bare ved at det ikke er fordi det er mig der gør noget galt.

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Lady Marion <3 skriver:

Det er rigtigt synd for dig men også for ham , han ville garanteret rigtigt gerne men har måske en blokering et eller andet sted  Det er rigtigt svært ..

Det er svært. Vildt svært. Vi skal helt klart lige øve os endnu en gang i det med at kommunikere, så vi ikke støder på det her problem gang på gang..

Anmeld

30. juli 2014

modesty

Det er da klart at vi pt bestemt ikke har samme lyst, og hvad grunden er og om vi skal handle på det må vi sammen finde ud af med en professionel, men synes bestemt ikke at jeg nedgør ham. Kunne aldrig finde på at sige at han er dårlig til at kysse el lign. Jg gør modsat rigtig meget ud af at fortælle ham at han er lækker og siger dagligt til ham at han ser godt ud og at jeg er vild med ham, så tænker ikke at jeg nedgør ham.

Det er super at du roser ham. 

Men hvis man 1000 gange har fået at vide at man skal kysse på en anden måde, mon så ikke at man begynder at tro at kæresten nok synes at man kysser dårligt? Jeg har meget svært ved at tro at de ting du skriver i din anden tråd, ikke på en eller anden måde kommer videre til ham - som jeg skriver - bevidst eller ubevidst.

Jeg siger ikke at det hele er din skyld. Jeg siger blot at jeg godt forstår din mand. Og faktisk ikke kan se at han gør noget galt her. I er blot forskellige på dette punkt - og har altid været det. Det er super nederen, tro mig, det ved jeg. Men jeg tror at du skal passe på med at lade den vrede, som jeg mærker tydeligt i begge dine tråde, gå ud over ham. For så får han bare endnu mindre lyst.

Anmeld

30. juli 2014

modesty

Han er ihvertfald gået med til parterapi igen, men den med sexolog venter jeg lige med. Vil helst ikke skræmme ham..

Men de få minder jeg har fra min x (for næsten ti år siden) var bare markant anderledes. Jeg skulle bare vise toppen af min bh og så var han der bare. Ved godt man absolut ikke kan sammenligne, men synes bare det er pisse hårdt når jeg kaster mig over ham og at han ikke bidder på..

Det er vildt hårdt! Pisse svært og ydmygende, og ødelæggende for ens selvtillid. Man bliver en bitter kvinde af at blive afvist af ens mand, hvis ikke man passer rigtig meget på og hele tiden minder sig selv om at det ikke nytter noget.

Og det er så sindssygt vigtigt at du bliver ved med at sige at det ikke er på grund af dig. For det er det ikke. 

Jeg håber virkelig for jer at parterapeuten kan hjælpe jer til at få snakket tingene ordentligt igennem. For selvom situationen måske ikke kan blive vildt meget bedre i sengen, så skal man i det mindste kunne være åbne overfor hinanden.

Anmeld

30. juli 2014

HKMK86

Det lyder os som et rigtigt godt sted at starte....

Kan godt forstå, det er hårdt som det er nu.. Det ikk særlig rart, at blive afvist..  Krydser fingre for jer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.