Aktivering i flyver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2014

MissTas

Hej nu skal vi på ferie med vores datter i år for første gang. Hun er 2,5 år gammel og skal flyve til Mallorca nogle der har nogle gode ideer til legetøj til flyveturen som ikke fylder alverden og som hun kan få tiden til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

EAF

Hej nu skal vi på ferie med vores datter i år for første gang. Hun er 2,5 år gammel og skal flyve til Mallorca nogle der har nogle gode ideer til legetøj til flyveturen som ikke fylder alverden og som hun kan få tiden til at gå med?

En bærbar dvd med hendes tegnefilm, opladet hjemmefra men husk ledningen. Og bøger med billeder og historier I kan læse op for hende på turen.   

Og derudover pak små pakker med forskellige ting ind i staniol eller forskelligt gavepapir, rosiner i een, kiks i en anden, popcorn i en tredje, figenstænger i en anden, et legetøj i et tredje, en malebog, farveblyanter etc. kun fantasien sætter grænser - I kan også købe et legetøjsfly i flyveren af flyet I flyver med som souvenir   God tur. 

Vi vi står selv og skal til Grønland om mindre end 14 dage med vores søn på 4.5 

Anmeld

29. juli 2014

Tildemor

MissTas skriver:

Malebog måske en Ipad hvis i har sådan en 

Anmeld

30. juli 2014

3rollinger

Jeg har tit købt et nyt stykke legetøj når jeg stod i lufthavnen. Nyt er jo altid spændende. Men selvfølgelig noget der er praktisk, dvs. som ikke har en masse små dele der kan falde på gulvet.

Ved madtid tog jeg altid en masse tupper med, med små ting hun selv kunne spise, såsom ærter, majs, skinke i tern, rosiner eller hvad hun nu kan lide. 

Og så er jeg ikke bange for at børnene går lidt rundt i midtergangen. Det synes de som regel er spændende og kan gå frem og tilbage mange gange. Stewardesserne er måske ikke så vilde med det, men hellere det end et grædende barn der keder sig (mener jeg).

Rigtig god ferie 

Jeg skulle hilse og sige at det er pænt varmt i Spanien pt. Men med en pool og en kold øl, kan man ikke andet end at nyde det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.