Kan jeg være gravid igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
7 svar
8 synes godt om
29. juli 2014

Anonym trådstarter

hej . Har det sidste år forsøgt at blive gravid , og nu sidder jeg med rigtigt ømme spændte bryster det gør ondt hele vejen rundt og under der ved armhulen og de sådan lidt hårde og en lidt oppustet mave  kan det være symptomer på graviditet ? eller kan der være en anden grund ? Vh  ( er anonym da jeg kender et par stykker herinde privat jeg ikke ønsker at dele det med hvis der ikke er nået ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hej . Har det sidste år forsøgt at blive gravid , og nu sidder jeg med rigtigt ømme spændte bryster det gør ondt hele vejen rundt og under der ved armhulen og de sådan lidt hårde og en lidt oppustet mave  kan det være symptomer på graviditet ? eller kan der være en anden grund ? Vh  ( er anonym da jeg kender et par stykker herinde privat jeg ikke ønsker at dele det med hvis der ikke er nået ) 

slet ingen der kan hjælpe ?

Anmeld

29. juli 2014

Sunsmile

Det kan godt være tegn på graviditet. Det bedste er at vente til du kan teste så kan du vide det med sikkerhed.
Hvis du ønsker rigtig meget at blive gravid igen, kan det jo godt være det er snyde symptomer.
Men fingre for at du snart kan teste positiv

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

tak for dit svar , har testet idag og sidder med en fin lys lyserød streg så den er god nok jeg er gravid 

Anmeld

30. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

tak for dit svar , har testet idag og sidder med en fin lys lyserød streg så den er god nok jeg er gravid 

Stort tillykke

Anmeld

30. juli 2014

SussieThyssen

PS Hov jamen halløjsa..så ikke du havde svaret på det...så kæmpe tillykke.

Pas nu på dig og spiren.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. juli 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Stort tillykke

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.