Svag positiv test 3+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.299 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. juli 2014

CL1

Vi har været igang med PB siden maj og er nu igang med 3. cyklus. Jeg har i dag testet svagt positiv!! Stregen er meget svag, men man skal ikke knibe øjnene for at se den. Sikke dog en følelse. Jeg er helt rundt på gulvet! JEg testede fordi jeg havde en lymfekirtel der er VILDT øm i lysken og tænkte det måske er fordi min krop arbejder på noget fantastisk!

Min kæreste er også super glad, men han siger han ikke tør "fejre" det før den bliver tydeligere... 

Hvad er risikoen for en bio når man tester så tidligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

chicka23

Jeg testede også meget svagt positiv før forventet mens og er nu i uge 39 <3
En streg er en streg, så stort tillykke med graviditeten

Anmeld

29. juli 2014

TL89

Jeg teste positiv 3+5 og jeg er nu i uge 11  

Anmeld

29. juli 2014

CL1

Puha fik de vildeste kuldegysninger igennem kroppen da jeg læste "tillykke med graviditeten"! Tusind tak Chicka23 . Hvor er det vildt! Tak...!  Jeg er helt rundt på gulvet! 

Anmeld

29. juli 2014

CL1

Åh hvor er det nogle dejlige svar i kommer med! Tak tak tak TL89! Hvor er det spændende!

Og tillykke til jer også!

Anmeld

29. juli 2014

TL89

CL1 skriver:

Åh hvor er det nogle dejlige svar i kommer med! Tak tak tak TL89! Hvor er det spændende!

Og tillykke til jer også!

Tak og selvfølgelig også tillykke til dig  

Tror bare du skal prøve så vidt muligt ikke at tænke over at miste, selvom det nok er svært.. Tænk positivt, så skal det sikkert også nok gå godt  

Anmeld

29. juli 2014

Masig

CL1 skriver:

Vi har været igang med PB siden maj og er nu igang med 3. cyklus. Jeg har i dag testet svagt positiv!! Stregen er meget svag, men man skal ikke knibe øjnene for at se den. Sikke dog en følelse. Jeg er helt rundt på gulvet! JEg testede fordi jeg havde en lymfekirtel der er VILDT øm i lysken og tænkte det måske er fordi min krop arbejder på noget fantastisk!

Min kæreste er også super glad, men han siger han ikke tør "fejre" det før den bliver tydeligere... 

Hvad er risikoen for en bio når man tester så tidligt? 

Jeg har testet positiv tre gange:

1. Gang: 3+3 svagt. Det kom der vores søn ud af.

2. Gang: 4+2 rimelig tydelig positiv men først efter den gyldige tid. Det endte i en bio.

3. Gang: 3+5 meget svagt og jeg er nu 8+4 og har lige set hjerte blink idag til tidlig scanning 

Så mit bud er at risikoen er hverken større eller mindre hvis man tester positivt tidligt; er der to streger er du gravid og så skal du bare prøve at glemme dine bekymringer 

Tillykke med det 

Anmeld

29. juli 2014

CL1

I har sikkert ret. Jeg tror bare jeg er blevet præget lidt herinde fordi jeg synes man hører om så mange der mister og derfor har forberedt min kæreste på, at det kan ske.

Men jeg kan jo hverken gøre til eller fra på nuværende tidspunkt. Bare .

Tusind tak for svar fra jer alle, det har givet lidt mere ro på!

Anmeld

29. juli 2014

May86

CL1 skriver:

I har sikkert ret. Jeg tror bare jeg er blevet præget lidt herinde fordi jeg synes man hører om så mange der mister og derfor har forberedt min kæreste på, at det kan ske.

Men jeg kan jo hverken gøre til eller fra på nuværende tidspunkt. Bare .

Tusind tak for svar fra jer alle, det har givet lidt mere ro på!

Stort tillykke! 

Hmm.... Risikoen er der selvfølgelig, og det er grunden til at man anbefaler, at man venter til efter mens er udeblevet.

jeg er en af de uheldige der testede positiv og vi vidste at jeg var gravid i 2-3 dage, hvorefter jeg begyndte at bløde.

Men det vigtigste er jo at forblive positive og nyde at det er lykkes 

Anmeld

30. juli 2014

CL1

Tak for di svar, det er jeg ked af at høre. Er du så blevet gravid igen?
Jeg tror vi tager en dag af gangen og håber på det bedste. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.