Kønsscanning 14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
12 svar
3 synes godt om
29. juli 2014

Anonym trådstarter

Hejsa, jeg er anonym da vi endnu ikke har fortalt familie + venner om graviditet. Ved ikke om der er nogen herinde der ville genkende mig. 

Vi har bestilt en kønsscanning på mandag hvor jeg er 14+0 ved jordemoder.dk i fredericia. Vi glæder os rigtig meget. 

Vi læste at de har kønsgaranti fra 14+0. 

Men så kom vi til at snakke om, om nogen mon har prøvet at kønnet ikke var til at se? om de måtte komme igen en anden dag? Hvor normalt er det, ikke at kunne se kønnet ved kønsscanningen?

Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa, jeg er anonym da vi endnu ikke har fortalt familie + venner om graviditet. Ved ikke om der er nogen herinde der ville genkende mig. 

Vi har bestilt en kønsscanning på mandag hvor jeg er 14+0 ved jordemoder.dk i fredericia. Vi glæder os rigtig meget. 

Men så kom vi til at snakke om, om nogen mon har prøvet at kønnet ikke var til at se? om de måtte komme igen en anden dag? Hvor normalt er det, ikke at kunne se kønnet ved kønsscanningen?

Vh

20 visninger, og ingen vil dele deres erfaring omkring kønsscanning??? 

Anmeld

29. juli 2014

Sabone

Jeg blev scannet, da jeg var 15 uger henne og der var ingen tvivl om, at det var en dreng

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg blev scannet, da jeg var 15 uger henne og der var ingen tvivl om, at det var en dreng

Ok dejligt at høre :-) synes ventetiden til mandag er lang. Ville blive skør hvis de intet kunne se og jeg skulle vente endnu længere :p 

Anmeld

29. juli 2014

LinLin

Vi var der 15+1 og der kunne hun ikke med garanti sige kønnet, så vi fik en tid en uge senere, hvor hun ikke var i tvivl... Men det var ikke pga af hvor tidligt det var men fordi hun ikke kunne få et ordentligt billede fra en bestemt vinkel.

Anmeld

29. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg blev scannet mellem uge 14 og 15 kan ikke huske den præcise dag, men vi fik at vide vi skulle have en pige, til MD bekræftede hun at det lignede en pige, og der ligger en pige og sover i sin klapvogn her i det varme Spanien lige nu :-) 

Så vores passede :-)

Anmeld

29. juli 2014

Louises

Jeg blev scannet 14+2 ved jordemoder.dk i fredericia. Da baby endelig lå ordentligt var der ingen tvivl om at det var en pige og ud kom en pige :-)

Anmeld

29. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Vh

Har kun prøvet tidlig kønsscanning én gang og der var jeg 14+6 tror jeg. Der sagde hun at der slet, slet ikke var tvivl om kønnet så for vores vedkommende var det altså nemt at se 

Men det er jo så også gratis at komme igen lidt senere, hvis de ikke er sikre på køn, det er da i hvert fald hvad de fleste forstår ved kønsgaranti...

Anmeld

29. juli 2014

elskeratværemor

Var til k.s i uge 14+2, og indenfor 3 min kunne hun fortælle at de var en lille dreng, det samme sagde MD og kontrolscanningerne og min lille dreng er også kommet til verden - så her passede det :-)

Anmeld

29. juli 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Vh

Jeg var til kønsscanning,  da jeg var 14 + 4 og de sagde, at jeg ventede en lille pige ♡ Det blev bekræftet ved MD 19+5 og til ekstra scanning 26+3.

Blev mor til en lille prinsesse den 04.07.2014 ♡

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.