KAN SAGTENS FØLGE DIG!!!!
Havde en x som også, på grund af for dårlig form, var elendig i sengen. Holdte ud i 6 mdr den gang, men gav simpelthen op.
NU er jeg gift og har været sammen med min mand i 7 år. Han var jomfru da vi fandt sammmen, og selvom jeg ikke var den mest erfarne på det tidspunkt heller har jeg måtte guide ham meget. Det tog lidt tid, men han var heldigvis lærenem.
Her for små 3 år siden havde vi så en fase hvor jeg synes at sexen var blevet for kedelig, ensformigt mm. Vi fik snakket om det og valgte at starte til træning sammen for at få det bedre med vores kroppe og komme i bedre form. OG DET HJALP! Ikke at vi var overvægtige eller noget, nok bare i dårlig form dengang.
Derudover købte vi i fællesskab en bog om sex stillinger, hvor vi aftalte at prøve en ny stilling hver uge.
BEDSTE BESLUTNING NOGENSINDE!

Angående tungekys, så sker det bare ikke her. Min mand kan simpelthen ikke styre sin tunge hehe. Så der har jeg meldt fra. Om jeg gider savles helt til. Jeg bliver så også fint opstemt af almindelige kys

Held og lykke med det! Håber i får rettet op på sexlivet. For lige meget hvad folk siger, har det stor betydning for ens samliv, lykke og nærvær med sin partner.
Anmeld