Anonym skriver:
Hej piger
jeg ved jeg burde lade være med at teste mere, men det bekymrer mig virkelig at mine test ikke er så tydelige
Jeg testede positiv torsdag og gravid på clearblue fredag og igen positiv lørdag..
Igår (mandag) aftes 4+6 testede jeg så endelig mere positiv end i lørdags og tænkte derfor "så tager jeg lige en Idag 5+0 med morgenurin så er den da helt tydelig" men nej her til morgen er den igen så svag så svag, hvad kan det betyde?
Billede 1: fra igår aftes 4+6
billede 2: fra imorges 5+0
Smid dine teste langt væk, og vent en uges tid med at teste igen, så skal du se løjer 
Du har formentlig ikke haft så koncentreret urin da du testede om morgenen i forhold til om aftenen. Når man laver teste så tæt på hinanden, kan man nemt "risikere" at tydeligheden svinger, da det kommer helt an på koncentrationen i urinen... de er begge positive og jeg er sikker på alt er som det skal være.
Som sagt, vent nogle dage og prøv at teste igen, så vil den garanteret være tydeligere... HCG skal jo også lige have tid til at stige ordentligt, så udviklingen kan ses på testene...
Anmeld