Hvad skal barnet hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal lillebror/søster hedde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.697 visninger
13 svar
10 synes godt om
29. juli 2014

Anonym trådstarter

Nu er der heldigvis lang tid endnu, men som enhver anden kvinde kan jeg ikke lade være med at tænke på navne i god tid. 

Storesøster hedder Sigrid, men hvad skal lillebror/søster hedde? Vælg venligst kun ét pigenavn og ét drengenavn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Nu er der heldigvis lang tid endnu, men som enhver anden kvinde kan jeg ikke lade være med at tænke på navne i god tid. 

Storesøster hedder Sigrid, men hvad skal lillebror/søster hedde? Vælg venligst kun ét pigenavn og ét drengenavn. 

Jeg har stemt på Johanna og Valdemar - smukke navne!

Vh. Louise

Anmeld

29. juli 2014

Lunae

Anonym skriver:

Jeg har stemt Johanna og Laurits. Jeg ville dog selv vælge Johanne

Drengenavnene er alle sammen virkelig fine, men har selv Laurits på min liste, så derfor blev det det

Anmeld

29. juli 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg er vild med de lidt anderledes navne og især Bjørg er smukt synes jeg!
Derudover har jeg stemt Magne da jeg synes det er super sødt.

Begge navne går rigtig godt til Sigrid! ;-)

Anmeld

29. juli 2014

mmsoelberg

Anonym skriver:

Jeg stemte bjørg da jeg synes det passer rigtig rigtig godt til Sigrid - jeg stemte ingen af drengenavne da jeg ikke synes det var nogle der var specielle nok til Sigrid :-) 

måske leander

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg har stemt på Johanna og Valdemar - smukke navne!

Vh. Louise

Umiddelbart er det også dem jeg hælder mest til selv. Synes Johanna er så smukt! 

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg har stemt Johanna og Laurits. Jeg ville dog selv vælge Johanne

Drengenavnene er alle sammen virkelig fine, men har selv Laurits på min liste, så derfor blev det det

Er desværre ikke så vild med navne, der slutter på -e. Har gjort en undtagelse med Magne, men det er også det. 

Min far hedder Laurits til mellemnavn (og hader egentlig lidt navnet ), men synes alligevel det ville være lidt fint at opkalde efter morfar.

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Jeg er vild med de lidt anderledes navne og især Bjørg er smukt synes jeg!
Derudover har jeg stemt Magne da jeg synes det er super sødt.

Begge navne går rigtig godt til Sigrid! ;-)

Jeg er helt vild med de nordiske navne. Kan se du også har en Birk - smukt navn! 

Anmeld

29. juli 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Jeg er helt vild med de nordiske navne. Kan se du også har en Birk - smukt navn! 

Ja, også mig! og tak...

Vi tænker allerede nordisk/natur navne nu, selvom jeg ikke er gravid endnu.

Navne som Tjørn, Rose, Falke og Elvira synes jeg rigtig godt om. Men de er jo ret specielle. Rose er nok mest almindeligt.

Faktisk så specielle at jeg i den sammenhæng længe har overvejet et mellemnavn til min Birk.. Så kan han selv vælge i fremtiden 7

Men GO GO for de nordiske navne!

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Ja, også mig! og tak...

Vi tænker allerede nordisk/natur navne nu, selvom jeg ikke er gravid endnu.

Navne som Tjørn, Rose, Falke og Elvira synes jeg rigtig godt om. Men de er jo ret specielle. Rose er nok mest almindeligt.

Faktisk så specielle at jeg i den sammenhæng længe har overvejet et mellemnavn til min Birk.. Så kan han selv vælge i fremtiden 7

Men GO GO for de nordiske navne!

Sidder også og tænker på mellemnavne og er virkelig tom. Jeg selv har et mellemnavn, der egentlig har mere klang af et efternavn og det er for at sige det ligeud pænt irriterende når folk kalder mig det i stedet for kun mit fornavn. 

Jeg kunne godt tænke mig at mine børn får et mellemnavn, der også kan bruges som fornavn. Har lidt forelsket mig i navnet Moa, men ved ikke om det er lidt for avanceret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.