Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der er heldigvis god tid at løbe på endnu, men vi er selfølgelig gået i tænkeboks omkring vores kommende datters navn!
hvad tænker i? Storebror hedder Villum.
andre forslag er også velkomne, men vi er (indtil videre) meget hooked på disse to.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Der er heldigvis god tid at løbe på endnu, men vi er selfølgelig gået i tænkeboks omkring vores kommende datters navn! hvad tænker i? Storebror hedder Villum. andre forslag er også velkomne, men vi er (indtil videre) meget hooked på disse to.
Navne mæssigt kan jeg bedre lide Luna fremfor Johanne. Men jeg synes faktisk sammen med Villum at Johanne passer bedre når man siger dem sammen.
Johanne er et meget smukt navn
Johanne er det sødeste synes jeg
50/50, det var alligevel vildt nok. ikke noget at sige til vi også er i tvivl så
stem løs stem løs
Troldemommi skriver: Jeg har en Johanne på næsten 3 år, jeg er selvfølgelig vild med navnet Monica
Jeg har en Johanne på næsten 3 år, jeg er selvfølgelig vild med navnet Monica
Hvordan er din Johanne? Ved godt man ikke kan sætte en personlighed på, men det er sjovt at høre alligevel
Jeg er mest til Johanne, men synes Luna er bedre til Villum Vi har haft begge navne på vores liste, og hvis babyen var en dreng skulle han have heddet Villum
AnneBJ skriver: Jeg er mest til Johanne, men synes Luna er bedre til Villum Vi har haft begge navne på vores liste, og hvis babyen var en dreng skulle han have heddet Villum
Ej hvor sjovt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128