det tænder mig ikke mere... hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
11 svar
9 synes godt om
28. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har en fantastisk kæreste som jeg virkelig elsker, men efter vi blev forældre for snart fire måneder siden har der stort set ikke været noget sex. 

I starten var det nok for ham at få lov til at tage på mine bryster eller hvis jeg gav ham et handjob og/eller blowjob, hvilket nogle gange har ført til sex, da jeg er blevet tændt af at han f.eks. har slikket og suttet på mine bryster, men nu når det faktisk at give en ubehagelig kløe (den der man får hvis man nusser det samme sted for længe) uden at jeg bliver den mindste opstemt. 

Jeg har flere gange forsøgt at have samleje med ham, men er endt med at det har kløet og sviet flere timer efter - nogle gange så meget at jeg har været tæt på at græde når jeg skal tisse. 

Jeg vil rigtig gerne have lov til at putte med ham, men han afviser mig, for "det bliver jo alligevel ikke til noget". Hvad kan jeg gøre for at gøre det bedre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg har en fantastisk kæreste som jeg virkelig elsker, men efter vi blev forældre for snart fire måneder siden har der stort set ikke været noget sex. 

I starten var det nok for ham at få lov til at tage på mine bryster eller hvis jeg gav ham et handjob og/eller blowjob, hvilket nogle gange har ført til sex, da jeg er blevet tændt af at han f.eks. har slikket og suttet på mine bryster, men nu når det faktisk at give en ubehagelig kløe (den der man får hvis man nusser det samme sted for længe) uden at jeg bliver den mindste opstemt. 

Jeg har flere gange forsøgt at have samleje med ham, men er endt med at det har kløet og sviet flere timer efter - nogle gange så meget at jeg har været tæt på at græde når jeg skal tisse. 

Jeg vil rigtig gerne have lov til at putte med ham, men han afviser mig, for "det bliver jo alligevel ikke til noget". Hvad kan jeg gøre for at gøre det bedre?

Mon ikke spørgsmålet er hvad HAN kan gøre...? 

Det er ikke din skyld, det er meget normalt at have det sådan, og jeg synes faktisk det sidste du skriver er ret groft af ham 

Men jeg håber nogen har et bud på hvad i sammen kan finde på.

Anmeld

28. juli 2014

Joan ( Smallie )

er det i skeden det sviger og klør?

Anmeld

28. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Bør du ikke gå til lægen? Det lyder da som svamp eller skedekatar. 

Anmeld

28. juli 2014

Sissel

Hvis du finder svaret, vil jeg gerne høre det.. Jeg har haft det sådan i 12 år

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

er det i skeden det sviger og klør?

det er skamlæberne...

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Bør du ikke gå til lægen? Det lyder da som svamp eller skedekatar. 

jeg har været til lægen med det og fik to piller jeg skulle tage med et par dages mellemrum. De holdte ca. tre-fire dage og så kunne vi starte forfra. 

Anmeld

28. juli 2014

Benjamins'mor

Anonym skriver:

jeg har været til lægen med det og fik to piller jeg skulle tage med et par dages mellemrum. De holdte ca. tre-fire dage og så kunne vi starte forfra. 

Det lyder som svamp hvor så pillerne ikke har virket. Jeg ville tage en snak med lægen, man kan nemlig også få en creme og smøre på, det fik jeg da jeg var gravid og skulle smøre i 7-14 dage.
Noget andet er at det da er vildt tarveligt at din kæreste ikke vil putte med dig bare fordi han ved det ikke føre til sex, man kan jo godt putte uden det skal fører til noget.

Anmeld

28. juli 2014

modesty

Du har højst sandsynligt svamp og skal have en hårdere kur.

Er det grundet kløen og svien at du slet ikke tænder? Eller er der andre årsager?

Fire måneder siden du blev mor - det er ikke lang tid. Det er en kæmpe omvæltning i ens liv og det kan påvirke parforholdet i lang tid. Der er en grund til at man siger at nybagte forældre ikke skal gå fra hinanden før barnet er to år.

Anmeld

28. juli 2014

-Sigrid-

Jeg vil også sige at du har svamp og skal have noget andet behandling.

Og du skal bestemt også have noget andet behandling fra din kæreste af! Det svare jo til at han presser en gulerod ud igennem sin penis efter at være blevet sparket i kuglerne hver 3. Minut i mange timer - og du gjorde det 50% for hans skyld! Så den med at 'føre til noget' holder ikke, havde det været min mand havde han skullet sove på sofaen efter sådan en bemærkning, for at have ham i sengen ville jo ikke 'føre til noget'... Hvad er det for en måde at behandle en man elsker på - sikke en egoist! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.