Er 3D/4D scanning pengene værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. juli 2014

Julie0802

Hejsa

jeg vil super gerne hører om folks erfaringer med 3D/4D scanning. Er det pengene værd? Og hvorfor valgte i få den ? Hvor langt henne var i, da i fik den? 

Håber på nogle gode svar, som kan hjælpe med vores beslutning. 

De bedste hilsner en spændt kommende mor ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

mt2

JA!

Jeg fik den med min store dreng, var 28 uger henne mener jeg, så lige sent nok ude.

Skal til 3d scanning her den 7/8 faktisk :p Og der er jeg 23+5

Det er et fantastisk minde at have, og en rigtig skøn oplevelse

Anmeld

28. juli 2014

missehxx

Syntes ikke det var pengene værd... Baby ville ikke rigtig ligge ordentligt og synes alle 3D billeder af babyer ligner hinanden. Synes slet ikke han lignede da han kom ud. Må indrømme at jeg blev ret skuffet.. Z

Anmeld

28. juli 2014

De3Guldklumper

vi har fået det med alle 3 unger og oplevelsen var lige stor hver gang

Men prisen er også steget fra første gang i 07 - hvor 3D så småt var begyndt at komme frem til 13 hvor vi blev scannet med 3. barn.

Stod jeg og ventede den første i dag så ved jeg ærligt ikke om jeg ville gøre det netop pga prisen. Jeg synes den er meget høj (netop fordi de ved folk køber scanningerne) men omvendt når jeg ved den oplevelse der ligger bag så have jeg nok ofret alligevel

Håber det var til at forstå

Anmeld

29. juli 2014

jojomama

Om det er pengene værd? Det kommer helt an på, hvorfor du vil have scanningen.

vi blev scanner ca uge 29 og det var mest fordi farmand havde lidt svært at forholde sig til, at der om lidt kom en rigtig baby ud. Så for os var det absolut pengene værd - det hele blev meget mere virkelig for ham + det var en dejlig oplevelse at have sammen efter en forfærdelig nakkefold.

efterfølgende gik vi og kiggede på billederne hele tiden - og Lillemanden lignede billedet, da han kom ud.

jeg ville uden tvivl gøre det igen!!

Anmeld

29. juli 2014

jojomama

Om det er pengene værd? Det kommer helt an på, hvorfor du vil have scanningen.

vi blev scanner ca uge 29 og det var mest fordi farmand havde lidt svært at forholde sig til, at der om lidt kom en rigtig baby ud. Så for os var det absolut pengene værd - det hele blev meget mere virkelig for ham + det var en dejlig oplevelse at have sammen efter en forfærdelig nakkefold.

efterfølgende gik vi og kiggede på billederne hele tiden - og Lillemanden lignede billedet, da han kom ud.

jeg ville uden tvivl gøre det igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.