Er der optræk til noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
8 svar
7 synes godt om
28. juli 2014

Blop2

Puha 38+3 og har det godt nok underligt i dag.

Siden kl. Ca. 11.00 i formiddags har min mave hvert 5-10 min. blevet utrolig hård samtidig med muren i underlivet og trækken henover lænden. Derudover bliver presset enormt stort oppe under brystet, og ned i underlivet.

det følelses utrolig ubehageligt, men gør egentlig ikke særlig ondt, og ubehaget har heller ikke taget til.

andre der havde det sådan kort før fødslen? 

Eller hvordan mærkede i at der var optræk til noget?

jeg er faktisk andengangs gravid, men har utrolig svært ved at huske hvordan det hele startede og følelses sidste gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Sitrani

Blop2 skriver:

Siden kl. Ca. 11.00 i formiddags har min mave hvert 5-10 min. blevet utrolig hård samtidig med muren i underlivet og trækken henover lænden. Derudover bliver presset enormt stort oppe under brystet, og ned i underlivet.

det følelses utrolig ubehageligt, men gør egentlig ikke særlig ondt, og ubehaget har heller ikke taget til.

jeg er faktisk andengangs gravid, men har utrolig svært ved at huske hvordan det hele startede og følelses sidste gang.

Jeg synes det lyder som mange plukveer, og taget i betragtning af at du er så langt henne, så tror jeg det er helt normalt at plukveerne bliver mere intense.. Kan jeg huske fra sidst jeg var gravid i hvert fald Jeg fødte 39+1 sidst, og ugen optil var plykveerne ubehagelige, men gjorde ikke ondt

Anmeld

28. juli 2014

Blop2

Sitrani skriver:

Jeg synes det lyder som mange plukveer, og taget i betragtning af at du er så langt henne, så tror jeg det er helt normalt at plukveerne bliver mere intense.. Kan jeg huske fra sidst jeg var gravid i hvert fald Jeg fødte 39+1 sidst, og ugen optil var plykveerne ubehagelige, men gjorde ikke ondt

Så er det jo bare, at vente på at de kommer til at gøre noget mere ondt. 

Men det voldsomt med plukveer ca. hvert 5 min. Men det er værst når jeg står eller går. Har lige lagt mig, og syntes ikke de er så voldsomme og ofte lige nu;o) 

tak for dit svar...

Anmeld

28. juli 2014

Clisolka

Blop2 skriver:

Jeg synes også det lyder til at plukveerne er i gang hos dig  Akkurat sådan der havde jeg det de sidste 14 dage her da jeg var 2. gangs gravid 

Anmeld

28. juli 2014

tinemus79

Jeg har haft det på præcis samme måde den sidste uge.  Har termin på fredag.  Og der er ikke sket noget som helst endnu.  Så håber for dig at der sker noget.  Jeg skal til jordemoder i morgen og så må vi se hvad hun siger.  Pøj pøj

Anmeld

28. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Sådan har jeg haft det i flete uger nu - det er ikke til at sige hvor længe dinf plukveer fortsætter eller om de udvikler sig til veer. 

Anmeld

28. juli 2014

Blop2

tinemus79 skriver:

Jeg har haft det på præcis samme måde den sidste uge.  Har termin på fredag.  Og der er ikke sket noget som helst endnu.  Så håber for dig at der sker noget.  Jeg skal til jordemoder i morgen og så må vi se hvad hun siger.  Pøj pøj

Puha, en hel uge....

syntes det er lidt hårdt/ubehageligt med så mange plukveer oveni hinanden. 

Du må da lige give en opdate imorgen, med hvordan det gik ved jordemoren!

Anmeld

29. juli 2014

tinemus79

Beslutningen hos jordemoderen blev en hindeløsning igen i dag og hvis der ikke er sket noget nyt på torsdag så sætter de mig i gang.  Så glæder mig bare til at have guldklumpen i mine arme snart

Anmeld

29. juli 2014

Blop2

tinemus79 skriver:

Beslutningen hos jordemoderen blev en hindeløsning igen i dag og hvis der ikke er sket noget nyt på torsdag så sætter de mig i gang.  Så glæder mig bare til at have guldklumpen i mine arme snart

Krydser fingre for, at der sker noget af sig selv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.