Kvalme..,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2014

Maurasmussen

Hej piger.

hvornår stoppede i med at have kvalme?

min kvalme er så massiv at jeg ikke har lyst til mad. Kan slet ikke spise sundt og varrieret. Er bange for at lille prik ikke får det den har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Mama2012

Åh nej! Du skal dog ikke være bekymret for baby, den skal nok tage det, den skal have!

Jeg døjede selv med kvalme/opkast indtil midten af uge 14, det var forfærdeligt, specielt fordi vi har en lille søn på 2 år i forvejen.

Tilgengæld forsvandt det fra den ene dag til den anden som dug for solen, så det var skønt.

Der er ikke andet at gøre end at spise det du har lyst til, når du har lyst og så sørge for at få en masse væske.

Kram

Anmeld

28. juli 2014

Maurasmussen

Puha kunne da slet ikke overskue et barn oveni. Det slår mig helt bare at gå en tur med hunde.

pt lever jeg af koldskål og choko pops.. Ikke så sundt..

Anmeld

28. juli 2014

Havfruen

Jeg er i uge 10 nu og havde det virkelig slemt i uge 7 og 8. Jeg besluttede mig for at droppe alt hvad der hed "spis sundt!!" og spiste kun hvad jeg kunne få ned. Det hjalp, om ikk andet så på mit humør. Jeg havde den mest forfærdelige kvalme, men kastede dog ikk op. Det er nu forsvundet fuldstændig og jeg bliver ikk længere dårlig af at se på og lugte til mad 

Jeg håber for dig at du snart kommer over det. Det er faaame en styg tid! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.