Mistet overskud..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. juli 2014

mortilsilke

Hej piger.
Jeg er i dag 26+4, og har bare mistet min energi og overskud fuldstændig. Jeg går i nattøj hele dagen, fordi jeg magter ikke at gå ud for en dør, magter ikke at handle, magter ikke at støvsuge eller noget som helst... Det har ikke været sådan før.. Jeg magter ikke andet end at ligge og se tv på sofaen..
Er der nogle der har prøvet det før på denne her tid i graviditeten? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Kamilla-m

Jeg har det på samme måde - men med fire børn og en mere på vej kan jeg ikke bare ligge mig, og det vil jeg heller ikke.
Så jeg knokler fra morgen til aften - men tilgengæld er jeg træt om aften og sover ofte kl 20.

Anmeld

28. juli 2014

Christine

VenterVanessa skriver:

Hej piger.
Jeg er i dag 26+4, og har bare mistet min energi og overskud fuldstændig. Jeg går i nattøj hele dagen, fordi jeg magter ikke at gå ud for en dør, magter ikke at handle, magter ikke at støvsuge eller noget som helst... Det har ikke været sådan før.. Jeg magter ikke andet end at ligge og se tv på sofaen..

Er 26+2 og totalt død i dag! Som ramt af et lyntog, orker intet. Men tror måske det er varmen? Her er virkelig hedt og det hjælper ikke. Nåh ja og så var vi løbet tør for kaffe, fandt jeg ud af i morges - så er hele dagen jo ligesom lidt ødelagt 

Men har læst at træthed og også kvalme tit kommer tilbage i 3. Trimester og det er vel uge 28 så det kan være det der er på vej?

Men få væske nok og spis vitaminer og jern som man nu gør, så kan man ikke rigtigt gøre andet 

Anmeld

28. juli 2014

SussieThyssen

VenterVanessa skriver:

Hej piger.

Bliv testet for B12 mangel.
Jeg fik det præcis sådan dengang jeg havde en blodprocent nede på chok, og det viste sig, at jeg havde B12 mangel.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. juli 2014

mortilsilke

SussieThyssen skriver:

Bliv testet for B12 mangel.
Jeg fik det præcis sådan dengang jeg havde en blodprocent nede på chok, og det viste sig, at jeg havde B12 mangel.

Kærligst
Sussie

Er det ikke noget med at man skal have en sprøjte i numsen hvis man mangler det? Mener jeg min læge sagde dengang jeg fik diabetes, da mit b12 var lidt lavt, så har været rædselsslagen for at det sker!

Anmeld

28. juli 2014

SussieThyssen

VenterVanessa skriver:

Er det ikke noget med at man skal have en sprøjte i numsen hvis man mangler det? Mener jeg min læge sagde dengang jeg fik diabetes, da mit b12 var lidt lavt, så har været rædselsslagen for at det sker!

Jupp..et skud i ballen over x antal dage. 

Men helt ærligt...det gør ikke ondt.

Og hvis du har diabetes er du ekstra udsat for at få B12 mangel..så kan du SÅ se at komme afsted...din bebs kommer jo også til at lide under det, og det ønsker du vel ikke.

Anmeld

28. juli 2014

mortilsilke

SussieThyssen skriver:

Jupp..et skud i ballen over x antal dage. 

Men helt ærligt...det gør ikke ondt.

Og hvis du har diabetes er du ekstra udsat for at få B12 mangel..så kan du SÅ se at komme afsted...din bebs kommer jo også til at lide under det, og det ønsker du vel ikke.

Nej det gør jeg ikke... Puuuha, jeg skal alligevel til kontrol på torsdag, så må de lige tjekke alt!

Anmeld

28. juli 2014

SussieThyssen

VenterVanessa skriver:

Nej det gør jeg ikke... Puuuha, jeg skal alligevel til kontrol på torsdag, så må de lige tjekke alt!

Jeg kan fortælle dig, at da jeg havde det, der var jeg så træt som 100 alderdomshjem..og lige så snart jeg havde fået de første par sprøjter, var det ligesom at komme på speed LOL
Du bliver meget glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.