jannie skriver:
havde hele dagen mærket meget lidt liv fra lillesøster og begyndte at blive lidt nervøs da vi nærmede os aften, så jeg ringede til FG - bare for at høre deres mening. de mente at jeg skulle skynde mig at komme til hjørring og få kørt en strimmel... det blev jeg jo så ikke ligefrem mere rolig af at høre... især da hun spurgte hvor hurtigt jeg kunne være der, i tilfælde af det hastede meget
.
junior blev afleveret ved farmor og farfar og afsted til hjørring. jeg fik kørt en 40 min strimmel hvor de målte hjerterytme osv på hende, men det så fint ud. så ville lægen have mig scannet, så videre til scanning.
hun både så ud og lød til at have det fint, så han kunne ikke lige forklare hvorfor hun var så stille, men mente det hele var ok
... puha....
men... og der var selvfølgelig et men osse... han syntes hun var lidt lille. ikke noget kritisk, men lille inden for det normale - sagde han
.... og hvad fan... betyder det. blev så paf og forskrækket at jeg ikke fik spurgt hvad han mente hun vejede. så han ville gerne se mig til endnu en scanning igen om 3 uger, bare for at holde øje med hendes vægt....
så nu kører tankerne så igen... tog derop for at få afkræftet at der var noget galt, og så finder de bare noget andet
...
er der andre herinde der har prøvet at bebs ikke har taget nok på i vægt, der har et eller andet fornuftigt at proppe ind i hovedet på mig, for det her havde jeg da godt nok ikke lige set komme.
knus jannie
29+0
bare rolig :-) JEg får også små børn. De er helt fine - bare krøbet i vask. Det betyder jeg har haft baby i lang tid, men også at de så tager nogle ordentlig ryk. Den lille er nu knap 3 og følger en helt normal kurve for 3 årige, selvom han lå flere kurver under ved fødslen.
Jeg bliver også scannet lidt ekstra - bare for at holde øje, men jeg ser det som bonus..for de fleste bliver jo ikke scannet efter MD scanningen :-)
Så nyd at du om 3 uger igen kan se din lille bebs og vær så lidt mere forberedt med spørgsmål - skriv dem ned :-)
Sisse
Anmeld