Det med diarré og influenza-symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2014

Anonym trådstarter

Op til en fødsel... Det er bare en skrøne, ikke?
Det med at nogen tømmer sig naturligt op til en fødsel? Det behøver ikke betyde fødsel, vel?

Har et par dage haft lind aff (har normalt haft hård mave indtil videre), men idag er det bare diarré
Samtidig har jeg sådan en træls fornemmelse i min krop. Øm, træt, lidt dvask som når man har influenza. Samtidig er mine plukkeveer blevet lidt mere hyppige og niver lidt mere. Det gør de selvfølgelig de sidste uger, så det er vel ikke unormalt?

Jeg går ind i uge 35 i morgen, så det er jo lidt tidligt for en fødsel.

Hvordan har i oplevet det med diarré og fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

BinaMor

kan sku ikke huske det men ved der er naturlig udtømning for kan dog huske begge jordmødre spurgte før lavement om jeg havde haft tynd mave... ved nr 1 troede jeg dog mine veer var en forstoppelse. se an hvordan plukveerne udvikler sig og bliver du bange så ring til jm

Anmeld

28. juli 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Det med at nogen tømmer sig naturligt op til en fødsel? Det behøver ikke betyde fødsel, vel?

Har et par dage haft lind aff (har normalt haft hård mave indtil videre), men idag er det bare diarré
Samtidig har jeg sådan en træls fornemmelse i min krop. Øm, træt, lidt dvask som når man har influenza. Samtidig er mine plukkeveer blevet lidt mere hyppige og niver lidt mere. Det gør de selvfølgelig de sidste uger, så det er vel ikke unormalt?

På dagen hvor mit vand gik fik jeg pludselig dårlig mave, og ondt i maven. Samtidig blev jeg træt og egentlig skidt tilpas. 

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

BinaMor skriver:

kan sku ikke huske det men ved der er naturlig udtømning for kan dog huske begge jordmødre spurgte før lavement om jeg havde haft tynd mave... ved nr 1 troede jeg dog mine veer var en forstoppelse. se an hvordan plukveerne udvikler sig og bliver du bange så ring til jm

Okay. Jeg prøver at ser hvad der sker. Er lidt skidt tilpas, har lidt kvalme og er lidt svimmel.
Tror bare jeg smider mig på sofaen og håber at det bare er lidt maveonde og ikke en fødsel

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

På dagen hvor mit vand gik fik jeg pludselig dårlig mave, og ondt i maven. Samtidig blev jeg træt og egentlig skidt tilpas. 

Har det også lidt skidt med lidt kvalme og svimmelhed. Min mave er urolig.
Smider mig bare på sofaen og ser hvad der sker.

Anmeld

28. juli 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Har det også lidt skidt med lidt kvalme og svimmelhed. Min mave er urolig.
Smider mig bare på sofaen og ser hvad der sker.

Øv da. Ja det er ikke til at sige om der er noget under opsejling

Anmeld

28. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg har ikke haft nogen af delene op til mine 2 fødsler 

Anmeld

28. juli 2014

LJMNA

Sådan gik jeg og havde det de sidste 3 uger ved nr 3.. Hold mund de 3 uger var mega lange og ubehagelige

Anmeld

29. juli 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg ved ikke, om det er en tilfældighed eller en skrøne, men jeg havde i hvert fald diarré i 2 dage op til min fødsel (38+1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.