Hej kommende mødre!
Har du lyst at medvirke i en artikel til Vores Børn / GRAVID, som skal vise fire mødre, der er hvert deres sted i graviditeten ugemæssigt?
Jeg søger nemlig HURTIGST MULIGT et par dejlige, kommende mødre til en artikel dertil. Der er tale om telefon-/mailinterview denne uge (28. juli og frem) med fire kommende mødre, og jeg mangler stadig et par stykker.
I artiklen skal fire kommende mødre - der er hvert deres sted i graviditeten - svare på 5-10 ganske basale ting om, hvordan det er at være gravid. Herudover skal der i august tages et fælles foto af alle fire.
Det er meningen, at andre kommende mødre på den måde kan læse og se hvordan man kan have det med de samme ting og vaner - men forskellige steder i graviditeten. Samt måske gætte hvor langt henne mødrene er ud fra første foto.
Telefoninterviewet / mailinterviewet vil være DENNE UGE - (28. juli og frem) og i august vil der så blive taget fotos. Dato for foto ikke fastlagt endnu, men da det skal være nemt at samle alle fire på en bestemt dato til fotoet, skal du helst komme fra hovedstadsområdet/Sjælland, hvor studiet ligger.
Det er derfor vigtigt, at du 1) har lyst at stå frem i magasinet
, 2) stadig er gravid og ikke er nedkommet i august måned, hvor der skal tages fotos og 2) bor i hovedstadsområdet/Sjælland, da du skal kunne komme til fotostudie samtidig med de tre andre på fleksibel aftale. Dato følger i august, men der vil sandsynligvis være tale om midt-august
Jeg har brug for hurtig respons disse dage, så send mig en mail med lidt info om dig, dit fulde navn, hvor langt du er, telefonnummer, mail mm og et foto til christina@christinafabrin.com
Alle hører naturligvis fra mig, hvis jeg får flere henvendelser, end jeg kan have med - Tusind tak på forhånd for jeres tid. Min mail er christina@christinafabrin.com
Bedste hilsner
Christina Fabrin