Skifte børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Heidi B

Hej med jer...

Vi har gået i lange og svære overvejelser....
Men nu har vi valgt at drengene skal skifte børnehave....
Den de går i har en rigtig dårlig legeplads... Ingen græs overhovedet, og gamle legehuse der er ved at falde sammen. En rutchebane der har været lukket siden foråret....
I uge 30+31 var deres børnehave slået sammen med en anden, og den havde hel fantastiske udendørs rammer... Og Jeppe fandt med det samme sammen med Jack, og Mikkel fandt sammen med Emilie de har gået i dagpleje med... De går begge dernede....
Nå men optimalt er det ikke, men tænker at det ska lvære nu hvis det skal være...
Men helt godt har mit moderhjerte det ikke...
Nu venter jeg så på brev om hvornår det skal være, for det kunne heldigvis godt lade sig gøre...

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Heidi B

Ja de skal så skifte allerede d. 1/9... og det er jo ikke dårligt!!!
Lederen i den nuværende børnehave blev små fornærmet, og sagde bare"ja, vi har jo alle hver vores smag"

Vi snakker lidt om at skille dem, for nu hvor vi har observeret dem i børnehave i 2 mdr, så tror jeg ikke det bliver noget problem... De leger ikke sammen dernede...
Den nye børnehave vil helst skille dem, for det har de bedst erfaring med på lang sigt...
Og det kunnemåske give noget når de kommer hjem og skal fortælle, at de ikke altid har oplevet det samme....

Knuz Heidi

Anmeld

18. august 2009

3rollinger

Det lyder da som det rigtig valg, Heidi. Hvis de baade har venner dernede allerede og rammene er bedre og de jo har hinanden, selvom de ikke leger sammen, saa vaenner de sig hurtig til det er jeg sikker paa.

Knus
st

Anmeld

19. august 2009

st

Kære Heidi.

Jeg tænker også at I har truffet det helt rigtige valg. Det kan godt være at det lige nu virker virker hårdt for dem og dig, og at der kan give indkøringsvanskeligheder, men på lang sigt, som du skriver det, vil det nye sted give dem en bedre børnehavetid, og det mener jeg har den største betydning.

Pøj pøj med det.

st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.