Gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
11 svar
1 synes godt om
28. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er anonym, da jeg kender nogen herinde og ingen skal vide noget hvis det er. Det skal lige siges, at jeg har skiftet prævention, så tror bare at det er det. Men, synes bare der er for mange tegn. Jeg kunne først teste possitiv da jeg var 6+ med min søn, så jeg er ikke langt nok henne til positiv test nu hvis det er.

Men min mens er lidt over 3 uger forsinket ( 4 uger på torsdag ).

Har meget ømme bryster ( venstre er værst og er vokset meget ) Højre er ikke vokset og er slet ikke så øm som venstre.

Jeg har en gang i mellem morgenkvalme.

Jeg tisser hele tiden

Jeg kan ikke klare smagen og lugten af cacao ( elsker det normalt og kan slet ikke stoppe igen )

Jeg har SÅ ubeskriveligt ondt i mit lænd.

Har taget 2 kg på, på bare en måned. ( Kan normalt spise alt uden at tag på. )

Man kunne se at jeg var gravid med min søn allerede i uge 12 med stor mave, så derfor jeg er så meget i tvivl. For synes min mave er stor i forhold til, at jeg ikke skal være så langt henne.

Og så får i lige et billed af min mave fra D. 21/6 ( Billed 1 ) og igen D. 24/7 ( billed 2 )

På forhånd tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen, som vil komme med bud ? Er virkelig på bar bund, og vil gerne høre hvad andre synes.

Anmeld

28. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er anonym, da jeg kender nogen herinde og ingen skal vide noget hvis det er. Det skal lige siges, at jeg har skiftet prævention, så tror bare at det er det. Men, synes bare der er for mange tegn. Jeg kunne først teste possitiv da jeg var 6+ med min søn, så jeg er ikke langt nok henne til positiv test nu hvis det er.

Har meget ømme bryster ( venstre er værst og er vokset meget ) Højre er ikke vokset og er slet ikke så øm som venstre.

Jeg tisser hele tiden

Jeg kan ikke klare smagen og lugten af cacao ( elsker det normalt og kan slet ikke stoppe igen )

Man kunne se at jeg var gravid med min søn allerede i uge 12 med stor mave, så derfor jeg er så meget i tvivl. For synes min mave er stor i forhold til, at jeg ikke skal være så langt henne.

Og så får i lige et billed af min mave fra D. 21/6 ( Billed 1 ) og igen D. 24/7 ( billed 2 )

På forhånd tak.

Tag en test, dine symptomer kan sagtens være psykiske, men du kan også være gravid, så test i stedet for at sidde og gætte, der er jo ikke nogen, der kan bruge gætterier til noget.

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Tag en test, dine symptomer kan sagtens være psykiske, men du kan også være gravid, så test i stedet for at sidde og gætte, der er jo ikke nogen, der kan bruge gætterier til noget.

Som skrevet så tester jeg negativ, lige meget hvad svaret er. Så en test er ikke meget nyttig lige nu

Anmeld

28. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Som skrevet så tester jeg negativ, lige meget hvad svaret er. Så en test er ikke meget nyttig lige nu

Jamen, så er du indtil videre ikke gravid.

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jamen, så er du indtil videre ikke gravid.

Jeg var gravid med min søn trods 7 negative teste Derfor jeg spørg til det. Teste er ikke så præcise ved mig. Og har testet negativ 2 gange før, hvor jeg også var gravid. Derfor det store spørgsmål. Undskyld at jeg sørger hjælp

Anmeld

28. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg var gravid med min søn trods 7 negative teste Derfor jeg spørg til det. Teste er ikke så præcise ved mig. Og har testet negativ 2 gange før, hvor jeg også var gravid. Derfor det store spørgsmål. Undskyld at jeg sørger hjælp

Men du har jo graviditetsønske, for du tager mavebilleder uden en påvist graviditet, så din psyke kan sagtens være en faktor.
Hvis du er helt overbevist om at være gravid, så snak med din læge, det kan være, at han vil give dig ret udfra flere undersøgelser.

Anmeld

28. juli 2014

Tullepoder

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg tisser hele tiden

På forhånd tak.

Kan ikke læse om du har prøvet at teste? Hvis ikke så prøv, der er ikke to graviditeter der er ens ??
Hvis den viser negativ, ville jeg ringe til lægen og få dem til at tage en blodprøve, så kan de se om htg(kan ikke huske om det er den rigtige forkortelse)

Anmeld

28. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg tisser hele tiden

På forhånd tak.

Prøv at snakke med din læge om det, måske kan du få taget en blodprøve, eller han/hun kan lave en GU. Du kunne jo godt være gravid ud fra din beskrivelse, det er bare svært at gætte

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Men du har jo graviditetsønske, for du tager mavebilleder uden en påvist graviditet, så din psyke kan sagtens være en faktor.
Hvis du er helt overbevist om at være gravid, så snak med din læge, det kan være, at han vil give dig ret udfra flere undersøgelser.

Jeg har taget billeder for at følge et vægttab, da jeg var igang med det. Jeg ønsker ikke på nuværende tidspunkt at være gravid, da jeg skal starte på uddannelse på mandag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.