Er begyndt at blive mindre social.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2014

*Mor Til Albert*

Jeg har i den sidste tid oplevet, at jeg bliver mindre social. Jeg har ikke lyst til at være sammen med andre udover min kæreste og mine forældre + søster. 

I dag skal min kæreste og jeg ned til noget i hans familie og kigge på noget babytøj og spise til aften der. Jeg har bare overhovedet ikke lyst.. Det er som om, at jeg ikke magter det i mit hovede. Kan det hele skyldes hormoner??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Bertris

Altså jeg magter heller ikke det vilde sociale (30+2) og sådan fik jeg det også i min første graviditet. 
Det svinger dog en del, og 90% af tiden er det fordi jeg er smadret eller ved at jeg bliver smadret af at være ude 

Anmeld

28. juli 2014

RosSofi

Tror det er meget naturligt, jeg var meget aktiv og social de første 8 mdr af min graviditet, men havde da også perioder hvor jeg totalt meget forsvandt ind i min egen babyboble, med min mand :-) 

Så længe man husker på at holde lidt kontakt med veninder og den slags, for der er jo et liv efter graviditet og barsel :-)

Anmeld

28. juli 2014

*Mor Til Albert*

Rosa-Sofia skriver:

Tror det er meget naturligt, jeg var meget aktiv og social de første 8 mdr af min graviditet, men havde da også perioder hvor jeg totalt meget forsvandt ind i min egen babyboble, med min mand :-) 

Så længe man husker på at holde lidt kontakt med veninder og den slags, for der er jo et liv efter graviditet og barsel :-)

Jeg gør hvad jeg kan, men det er ikke så nemt. 

Anmeld

28. juli 2014

Sandratoft

*Heidi* skriver:

Jeg har i den sidste tid oplevet, at jeg bliver mindre social. Jeg har ikke lyst til at være sammen med andre udover min kæreste og mine forældre + søster. 

I dag skal min kæreste og jeg ned til noget i hans familie og kigge på noget babytøj og spise til aften der. Jeg har bare overhovedet ikke lyst.. Det er som om, at jeg ikke magter det i mit hovede. Kan det hele skyldes hormoner??

Sådan fik jeg det ret hurtigt, tror det hang sammen med kvalme og træthed i starten, og ømhed og træthed i slutningen  

Og som en anden skriver, hvis jeg ikke var træt i forvejen, så vidste jeg at jeg ville blive det når jeg tog ud og var social  Det er lidt bedre efter jeg har født, nu er jeg bare træt

Anmeld

28. juli 2014

Christine

*Heidi* skriver:

Jeg tror det er meget normalt. Jeg har det selv på samme måde, bliver meget mere introvert og så har jeg lidt svært ved at koncentrere mig om meget andet end bare at være gravid 

Så ammehjernen kommer tidligt her 

Anmeld

28. juli 2014

melila

*Heidi* skriver:

Jeg kender det! Jeg orker ikke en masse frem og tilbage hele tiden. Det er varmt, jeg sover dårligt og er egentlig bare skide ugidelig  En masse mennesker og hvor man skal være social en hel dag, nej tak. Man bliver træt i kroppen og hovedet lyn hurtigt når man er gravid kan jeg mærke 

Husk det okay at sige fra, du kan mærke hvad din krop vil være med til og ikke være med til 

Er 26+5

Anmeld

28. juli 2014

Dafnies

Jeg havde det på præcis samme måde da jeg var gravid. Jeg havde bare ikke lyst til at ses med alle mulige. Jeg meldte klart ud til mine venner og veninder, at jeg havde brug for at koncentrere mig om min kæreste, min familie og min lille baby. Det gav lidt luft, at der ikke var forventninger til, at vi skulle ses hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.