Kan man se det på jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

M&R

Ja buler lidt mere men slet ik så meget som jeg troede. He he men dag jeg var gravid sidst ku man slet ik se det på mig da jeg var i 7+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Masig

Synes også jeg buler en del ud efterhånden - også mest om aftenen. Jeg er 8+4, og har altså også ret svært ved at finde passende tøj....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2014

M&R

Masig skriver:

Synes også jeg buler en del ud efterhånden - også mest om aftenen. Jeg er 8+4, og har altså også ret svært ved at finde passende tøj....

Ja for mit vedkommende ved folk det ikke endnu så det er med at finde noget der skjuler det som så os gør at man ik bare ser tyk ud. He he
dilemma

Anmeld

29. juli 2014

Masig

M&R skriver:

Ja for mit vedkommende ved folk det ikke endnu så det er med at finde noget der skjuler det som så os gør at man ik bare ser tyk ud. He he
dilemma

Det samme her, det er kun vores forældre der ved det, så skulle også gerne lige kunne skjule det lidt endnu, i hvert fald indtil NF....

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

Nu har jeg Været inde og se mave billeder(uge 6+0 til uge 8+0) og de er godt nok meget forskellige.
Nogle buler allerede andre gør slet ik.
Nu er det mit barn Nr to og om aftenen kan man se en lille bule men ellers ikke.

Min mave idag.. 6+1..

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

Chevro skriver:

Min mave idag.. 6+1..

..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2014

M&R

Chevro skriver:

..

Wow ja det kan du da ik skjule

Anmeld

30. juli 2014

cwl

Chevro skriver:

..

Hold da op. Vildt.

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

M&R skriver:

Wow ja det kan du da ik skjule

Nej det er en smule svært :/
Normalt kan man sagtens blive lidt oppustet efter mad, men det her er jo fra morgenstunden af :O

Så i morges var vi til brunch, der havde jeg en stor Moss Cph t-shirt udover ;-) hehe..

Anmeld

30. juli 2014

Chevro

cwl skriver:

Hold da op. Vildt.

Ja tak! Hvordan skjuler man lige den i halvanden måned :O ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.